Haku
Viitteet 1-5 / 5
Brändimuutoksen vaikuttavuus asiakasrajapinnassa, brändimielikuvat ja asiakaskokemus: Case Silja Resort
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Tallink Silja Oy:n vuonna 2018 toteutettu brändikonseptimuutos, Silja Resort, on vaikuttanut yrityksen brändimielikuviin ja miten brändimielikuvat visualisoituvat ...
Digitaalisella palvelulla lisäarvoa asiakaskokemukseen: Case: Huovilan puisto
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia, miten digitaalisen palvelun avulla voidaan tuoda lisäarvoa asiakaskokemukseen. Aihe rakentui toimeksiantajan esittämästä ongelmasta sekä omasta mielenkiinnosta ja kokemuksesta aiheeseen ...
Tehokkaampi vastaanotto ja parempi asiakaskokemus: Master-työkalu ja majoittujan opas Scandic Simonkentän vastaanottoon
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajan Scandic Simonkentän vastaanottoon majoittujan opas ja Master-työkalu, joita ei vielä hotellin vastaanotossa entuudestaan ollut. Niiden tarkoitus on nopeuttaa ...
Asiakastyytyväisyys e-urheilutapahtumassa: Case: Skynett Langames 25
(2019)
Opinnäytetyömme tarkoituksena oli toteuttaa asiakastyytyväisyyskysely Skynett Langames 25 -tapahtumassa. Tapahtuma järjestettiin 1.11-3.11. ensimmäistä kertaa Holiday Club Saimaan tiloissa. Kyselyssä selvitimme, miten ...
Suomalaisten hostellien kehittäminen brändäyksen näkökulmasta
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisia hostelleja voi kehittää brändäyksen avulla. Työ auttaa brändäämisen näkökulmasta hostelleja yritys- sekä brändinkehityksessä ja toisaalta myös avaa kotimaanmatkailijoille ...