Haku
Viitteet 1-10 / 16
B2B Asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemustutkimus : Case yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin B2B-asiakkaiden asiakaskokemuksen muodostumiseen. Työssä tarkasteltiin asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen syntyyn vaikuttavia tekijöitä. Aihe työhön saatiin toimeksiantajalta ja työn ...
Jokereiden Club Seat -katsomon uudelleenkonseptointi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää millä keinoilla Jokereiden club-katsomoa tu- lisi uudelleen konseptoida, jotta se toisi lisää maksavia asiakkaita. Opinnäytetyön ta- voitteena on kerätä tietoa asiakaskyselyllä ja ...
Palliatiivisen poliklinikan ensikäynti asiakkaan kokemana
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin Päijät-Hämeen Hyvinvointiyhtymän Palliatiivisen poliklinikan ensikäyntiä asiakkaan näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä poliklinikan asiakkailta arvioita ensikäynnin sisällöstä ...
ASIAKASKOHTAAMISEN KEHITTÄMINEN B2B-TEOLLISUUSYRITYKSESSÄ: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Yritys X:n työntekijöiden asiakaskohtaamisia voidaan kehittää. Työn avulla pyrittiin löytämään vastaukset myös kysymyksiin ”Mitä Yritys X:n asiakkaat arvostavat toimittajako ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen kansainvälisessä yrityksessä : Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemuksen muodostumista ja johtamista kansainvälisessä yrityksessä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakaskokemuksen nykytila ja esittää tutkimustulosten perusteella konkreettisia ...
Brändimuutoksen vaikuttavuus asiakasrajapinnassa, brändimielikuvat ja asiakaskokemus: Case Silja Resort
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Tallink Silja Oy:n vuonna 2018 toteutettu brändikonseptimuutos, Silja Resort, on vaikuttanut yrityksen brändimielikuviin ja miten brändimielikuvat visualisoituvat ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen huonekalualan yrityksen verkkokaupassa: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta ja sen muodostumista erityisesti digitaalisessa ympäristössä. Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä toimi huonekalualan yritys, josta käytetään nimitystä Yritys X. Opinnäytetyön ...
Digitaalisella palvelulla lisäarvoa asiakaskokemukseen: Case: Huovilan puisto
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia, miten digitaalisen palvelun avulla voidaan tuoda lisäarvoa asiakaskokemukseen. Aihe rakentui toimeksiantajan esittämästä ongelmasta sekä omasta mielenkiinnosta ja kokemuksesta aiheeseen ...
Asiakaskokemusta mittaavan järjestelmän hyödyllisyys ja vaikutus asiantuntijatyöhön finanssialalla
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä ja sen vaikutuksia asiakaspalveluun finanssialan asiantuntijan näkökulmasta. Teoriaosiossa tutustutaan asiakaspalvelun laadun tärkeyteen sekä siihen, kuinka asiakaspalvelua ...
Opiskelijavaihdon palveluiden kehittäminen vaihto-opiskelijoiden palvelukokemusten avulla: Case Lahden ammattikorkeakoulu Oy:n lähtevät ja saapuvat vaihto-opiskelijat
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää Lahden ammattikorkeakoulu Oy:n opiskelijavaihdon palvelua vaihto-opiskelijoiden palvelukokemusten avulla. Työn toimeksiantaja oli Lahden ammattikorkeakoulu Oy.
Työn ...