Haku
Viitteet 1-8 / 8
Benefits of videos for a company : Case: Oilon Group Oy
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia ja siinä käytettyjä medioita. Ensimmäisessä osassa opinnäytetyötä käydään läpi erityyppiset mediat, joita käytetään digitaalisessa markkinoinnissa. Mediatyyppien hyvät ja ...
DIGITAALISEN KONFERENSSIVIESTINNÄN KEHITTÄMINEN: Case: Smart Cities in Smart Regions 2018–2020
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miten Smart Cities in Smart Regions -kansainvälisen konfe-renssin digitaalista viestintää voitaisiin tehostaa ja kehittää. Opinnäytetyössä käydään läpi kaikki konferenssiviestinnän osa-alueet ...
Markkinoinnin murros ja digimarkkinointi mainostoimiston näkökulmasta - Case: Mainostoimisto Red - Red Collective Oy
(2019)
Maailma on muuttunut digitaaliseksi ja niin myös ostokäyttäytyminen.
Nykyään yritykset ja ihmiset käyttävät yhä enemmän digitaalisia tietolähteitä osana ostopäätöksen tekoa.
Yritysten toimintakenttä on muuttunut ja ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma luontaistuotealan yritykselle: Case: AITO hyvän olon kauppa Orimattila
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda luontaistuotekaupalle, Orimattilan AITO hyvän olon kaupalle, digitaalisen markkinoinnin suunnitelma, jonka avulla yritys pystyy hyödyntämään digitaalisten markkinointikanavien – eritysesti ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: Case K-Citymarket Karisma
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda K-Citymarket Karismalle sosiaalisen median
markkinointisuunnitelma sen sosiaalisten median kanavien markkinointien tueksi.
Työn tarkoituksena on selvittää, minkä tyylinen sisältömarkkinointi ...
Digitaalisen markkinoinnin opas aloittelevalle yritykselle: Case PlasticFreeWorld Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimeksiantajan PlasticFreeWorld Oy:n digitaaliseen markkinointiin. Tutkin opinnäytetyössä toimeksiantajan jo käytössä olevia digitaalisen ...
Digitaalisella palvelulla lisäarvoa asiakaskokemukseen: Case: Huovilan puisto
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia, miten digitaalisen palvelun avulla voidaan tuoda lisäarvoa asiakaskokemukseen. Aihe rakentui toimeksiantajan esittämästä ongelmasta sekä omasta mielenkiinnosta ja kokemuksesta aiheeseen ...
Markkinointivideoiden tuottaminen Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa markkinointivideoita asiantuntijapalveluita tarjoavalle Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy:lle. Aihe valikoitui yhdessä toimeksiantajan kanssa ja se valittiin siten, että se hyödyttää ...