Haku
Viitteet 1-4 / 4
B2B-myynnin organisoituminen ja uudistuvat roolit digiajalla
(2020)
Yritysasiakkaiden erilaiset ostotarpeet ja -mieltymykset, kanavapreferenssit sekä ostoprosessin vaihtelevat pituudet haastavat myyvät yritykset organisoimaan myyntinsä hyvinkin monitahoisesti. Miten myynti kannattaisi ...
Transformationaalinen johtajuus rakentamassa B2B-myynnin osaamispääomaa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Voimakkaasti kilpaillut globaalit markkinat haastavat business-to-business (B2B) -myyntiorganisaatioita panostamaan erityisellä tavalla strategisesti merkittäviin asiakkaisiinsa. Näistä yrityksen tärkeimmistä asiakassuhteista ...
Asiakkaan mielenmaiseman tavoittaminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Henkilökohtainen vuorovaikutus on BtoB-myynnissä edelleen keskeisessä asemassa automatisoitujen ratkaisujen rinnalla. Asiakastapaamisissa myyjät mukauttavat käytöstään ja keskustelun kulkua sen mukaisesti, mitä asioita ja ...
Viisi kulmakiveä pk-yrityksen myynnillisen digiloikan perustana
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Tässä ajassa menestyviä yrityksiä yhdistää selkeä strategia ja kehitysmyönteisyys, valmentava johtajuus, Sales Enablement -orientaatio, myynnin vuorovaikutustaitojen merkitys sekä myyjän arkea tukevat käyttäjäystävälliset ...