Haku
Viitteet 1-10 / 26
Somemarkkinoinnin tehostaminen urheilumarkkinoinnin näkökulmasta
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on löytää keinoja, joiden avulla tavoittaa urheilumarkkinoinnin kohderyhmät. Opinnäytetyö on toteutettu tutkimuksena, jonka kohderyhmäksi valikoitui Jääkiekon SM-Liigaa seuraavat ihmiset. ...
Videoiden avulla toteutettu digitaalinen markkinointi ja siihen sijoitetun pääoman tuoton analysointi : case-tutkimus teorian hyödyistä digimarkkinointikampanjassa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli verrata digitaalisen markkinoinnin teoriaa käytännössä toteutettuun digimarkkinointikampanjaan yhteistyössä oikean asiakasyrityksen kanssa, hyödyntäen heille tuotettuja videoita mainonnan ...
Urheiluseuran markkinoinnin kehittäminen : Case: Tampere Saints ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Tampere Saints ry. Saints on tamperelainen amerikkalaisen jalkapallon erikoisseura, jolla on noin 300 jäsentä. Seuran edustusjoukkueet pelaavat joko Suomen korkeimmalla tai toiseksi ...
Markkinointisuunnitelma : Toijalan Autokatsastus Oy
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyö tehtiin Toijalan Autokatsastus Oy:n katsastusorganisaatiolle, joka tarjoaa ajoneuvojen katsastus-, vakuutus- ja rekisteröintipalveluja. Markkinointisuunnitelmaa ...
Millaiset UGC-videot konvertoivat parhaiten verkkokauppamyynniksi?
(2023)
Sosiaalisessa mediassa sisältöä on tänä päivänä saatavilla käytännössä loputtomiin. Monet sosiaalisen median kanavat on rakennettu nopeasti selattaviksi ja videot toteutetaan lyhytmuotoisina. Opinnäytetyön idea lähti ...
TikTok-näkyvyyden hyödyt yrityksen liiketoiminnassa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka TikTok-näkyvyyttä voidaan hyödyntää osana yritystoimintaa. Opinnäytetyön aihe valittiin kahden havainnon pohjalta: TikTokissa on valtava potentiaali yrityksen tunnettuuden ...
Markkinointisuunnitelma parturi-kampaamolle
(2023)
Opinnäytetyössä käsiteltiin kaksi vuotta sitten perustetun Pirkanmaalaisen parturi-kampaamon markkinoinnin kehittämistä. Parturi-kampaamolla ei ollut entuudestaan tehtyä markkinointisuunnitelmaa eikä erityisiä markkinoinnin ...
TikTok maksetun mainonnan työkaluna FitWood Oy:lle
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on kehittää aktiivisuutta kannustavien design-liikuntavälineitä ja lasten huonekaluja valmistavan yrityksen maksettuun mainontaan TikTok-alustalla. Opinnäytetyön on tarkoitus selvittää, millainen ...
Kodinkonekauppa Suomessa
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin kodinkonekaupan alan toimijoita ja niiden toimintatapoja. Kodinkonekauppa on yritys, joka myy asiakkailleen kodinkoneita ja kodin elektroniikkaa. Vertailtavat alan toimijat olivat Power, ...
Rakennushankkeen myynnin ja markkinoinnin konseptointi
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on keskisuuri suomalainen rakennusalan yritys, joka keskittyy asuntorakentamiseen sekä pääkaupunkiseudulla että Tampereen seudulla. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajan ...