Unreal Engine 4 -kehitysympäristön lisäosan kehittäminen : työkalu assetin hallintaan
Yang, Nianzu (2018)
Yang, Nianzu
Turun ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805168408
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805168408
Tiivistelmä
Työn tavoitteena oli tutkia ja toteuttaa lisäosa Unreal Engine 4 -kehitysympäristöön. Projektissa toteutettiin yksinkertainen prototyyppi assetin hallintatyökalu lisäosa Unreal Engine 4 kehitysympäristössä. Lisäosa toteutettiin C++ ohjelmointikielellä.
Tulokseksi saatiin toimiva ohjelma, joka lataa Viversion Oy:n palvelimesta rajanpinnan välityksellä halutut Zip-tiedostot ja purkaa ne sitten määritettyyn kansioon.
Tulokseksi saatiin toimiva ohjelma, joka lataa Viversion Oy:n palvelimesta rajanpinnan välityksellä halutut Zip-tiedostot ja purkaa ne sitten määritettyyn kansioon.