Haku
Viitteet 1-10 / 22
Musiikkiklubin asiakaskokemuksen kehittäminen: G Livelab Tampere
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat musiikkiklubi G Livelab Tampereen konserttikävijöiden asiakaskokemukseen ja tehdä kerätyn aineiston pohjalta kehittämisehdotuksia asiakaskokemuksen ...
Asiakaslähtöinen toimintamalli maatilamatkailuyritykselle: Verkostojen ja tarinoiden onnistunut hyödyntäminen tilanvuokrauspalveluissa asiakaslähtöisten menetelmien avulla
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on maatilamatkailuyrityksen juhla- ja tapahtumapalveluiden kehittäminen palvelumuotoilun avulla. Työn tilaajana toimii keuruulainen maatilamatkailuyritys Rahikkalan Tila Oy. Yritys käsittää samannimisen ...
Kuopio Infon palvelutarpeiden ja kävijäkokemusten kartoitus palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Kehittämistyön tilaajana toimi Kuopion kaupungin kaupunkiympäristön palvelualue, jonka alaisuudessa työn tutkittava kohdeorganisatio Kuopio Info toimii. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten infopiste toimii ...
Kässäfestareiden asiakassuhteet: Asiakaskeskeinen palvelumuotoilu kohderyhmänä näytteilleasettajat
(2020)
Opinnäytetyö käsitttelee Kässäfestarit -tapahtuman palvelun kehittämistä asiakaslähtöisesti, asiakaskohderyhmänä näytteilleasettajat.
Tarve asiakassuhteen parantamiselle ja palvelupolun tarkastelulle heräsi ensimmäisen ...
Tuotannollinen mentorointipalvelu kulttuurituotannon alalle palvelumuotoilun pohjalta
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee uuden palvelun kehittämistä. Työssä kehitetään tuotannollinen mentorointipalvelu kulttuurituotannon alalle palvelumuotoilun metodeja hyödyntäen. Työn tarkoituksena on luoda kulttuurituottajan ...
Kuopionlahden soiva sydän: Kuopion Musiikkikeskuksen yleisötutkimus
(2020)
Opinnäytetyön tilaajana toimi yksi Suomen merkittävimmistä konsertti- ja kongressikeskuksista Kuopion Musiikkikeskus, jolla on keskeinen rooli Kuopion kulttuurielämässä. Yleisötutkimuksen tavoitteena oli selvittää ...
Palvelumuotoilu sisustustoimiston markkinoinnin kehittämisen välineenä
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena on käyttää palvelumuotoilua sisustustoimiston markkinoinnin kehittämisen välineenä. Opinnäytetyö tehtiin sisustustoimistolle, jolla oli tarvetta markkinoinnin kehittämiselle. Palvelumuotoilu on ...
Konserttikävijän käyttöopas – Taideyliopiston Sibelius-Akatemian konserttiyleisöön liittyvän asiakasymmärryksen lisääminen palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kerättiin työn tilaajan, Taideyliopiston Sibelius-Akatemian, konserttiyleisön sekä vahtimestari-, viestintä- ja tuotantopalveluiden kokemuksia konserttipalvelusta ja siihen liittyvistä palvelupoluista. ...
Digitaalisia tarinamuotoja paikallishistoriasta: case: Huittisten museo
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Huittisten museolle uusia digitaalisia keinoja tuoda paikalliskulttuuria esille. Opinnäytetyössä tutkittiin digitaalisia työvälineitä taiteen ja kulttuurin esille tuomisessa. ...
Opens- ohjelmiston ja- menetelmän soveltaminen oppilaitosympäristössä Case: Humanistinen ammattikorkeakoulu
(2022)
Opens-ohjelmisto on tapahtumien suunnitteluun ja hallinnointiin tarkoitettu suomalaisen yrityksen Feelbeat Oy:n kehittämä Saas- pilvipalveluohjelmisto. Humanistinen ammattikorkeakoulu, joka on ollut yksi Opens-ohjelmiston ...