"vaatetusala" - Selaus asiasanan mukaan Centria-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-5 / 5
-
Asiakastyytyväisyystutkimus : X-Globe Ylivieska
(2012)Tehdyssä tutkimuksessa selvitettiin Ylivieskan X-Globen asiakastyytyväisyyttä. Asiakastyytyväisyys on yritykselle merkittävä kilpailukeino. Asiakastyytyväisyydellä tarkoitetaan asiakkaan odotuksia ja saatuja kokemuksia ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Bodyscan : 3D bodyskannauksen soveltaminen tekstiili-, vaatetus- ja venealalla
Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu. C, CENTRIA tutkimus ja kehitys (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2008) -
Lastenliike Nomparellin palveluympäristön tutkiminen PAD-mallin avulla
(2011)Kilpailutilanne vaatealalla kiristyy joka vuosi entisestään, Samoin kulut kasvavat vuosi vuodelta suuremmiksi ja suuremmiksi. Tuottaakseen voittoa tulee yrityksen lisätä myyntiään joka vuosi ja yrityksen on pärjättävä hyvin ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Liiketoimintakulttuurin vaikutus yritysten kansainvälistymiseen : CASE: Venäjän markkinat
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2010)Venäjän markkinat ovat tärkeitä Suomen tekstiili-, vaatetus-, nahka- ja kenkäalojen yrityksille. Tämän työn tarkoituksena oli tutkia Suomen ja Venäjän liiketoimintakulttuurien mahdollisia eroja, jotta suomalaiset yrittäjät ... -
NÄYTTÖTUTKINNON JÄRJESTÄMINEN : Vaatetusalanperustutkinto/turkkuri
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2011)Kehittämistehtävän tavoitteena oli laatia ja toteuttaa vaatetusalan perustutkinnon/turkkurin näyttöjen järjestämissuunnitelma aikuisille Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakouluun, The Wonder of Fur -hankkeelle, joka oli ...