Haku
Viitteet 1-10 / 87
Customer Satisfaction Survey for Actilife Fitness Center
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2011)
Fitness industry is predicted to have a bright, blooming future. In a world of lots of competition, customer satisfaction is an important key to ensure customer loyalty as well as the living of a company. Since customers ...
SAP R/3 materiaalihallinnon toiminnan tehostaminen operatiivisessa ostotyössä : Case Boliden Kokkola Oy
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Boliden Kokkola Oy:n hankintaosastolla työskentelevien ostajien näkemyksiä työnsä aikaa vievistä rutiineista, sekä puutteista SAP R/3 toiminnanohjausjärjestelmässä. Työn ...
Ylivieskan Kotikutomo Ky:n asiakkuudenhallinnan kehittäminen
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Ylivieskan Kotikutomo Ky. Yritys on vuonna 1949 perustettu käsityöliike. Alkuaikoina yritys on toiminut kotikutojien tukkumyyntipaikkana. Kutojien vähentyessä yritys on siirtynyt ...
Arbetstillfredställelse : Case Ahola Transport
(2011)
Arbetets ändamål är att skapa ett matinstrument, för att mäta arbetstillfredsstallelse, till transport- och logistikföretaget Ahola Transport och genomföra först forskning inom företaget. De har ett behov till ett mätinstrument ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Kokkolan Prisman S-Pankin asiakaspalvelupiste
(2011)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli tutkia Kokkolan Prisman S-Pankin asiakaspalvelupisteen asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteenani oli selvittää, mitä mieltä asiakaspalvelupisteessä asioivat asiakkaat ovat S-Pankin tuotteista sekä ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Sale Halkokarille
(2011)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin Sale Halkokarin asiakastyytyväisyyttä. Työn tarkoituksena oli antaa kuva Sale Halkokarin asiakkaiden tyytyväisyydestä lähikauppaansa. Työn teoriaosassa on käsitelty myyntiä ja markkinointia, ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kokkolan kaupungin IT-palvelukeskukselle
(2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Kokkolan kaupungin IT-palvelukeskuksen asiakastyytyväisyyttä. Teoriaosiossa on käsitelty asiakastyytyväisyyttä ja palvelun laatua. Työn tavoitteena oli selvittää asiakkaiden mielipiteitä ...
How do small companies choose their accounting software
(2011)
Accounting is one of the basic functions in business. There are few choices available how accounting can be handled. An entrepreneur can do it him-/self or hire an accounting firm for this task. If the entrepreneur does ...
Hyvinvointia pienyrittäjälle
(2011)
Pienyrittäjät ovat Suomen kansantalouden perusta. Tämä kansanosa on se, jonka täytyy voida hyvin ja jaksaa tehdä töitä, jotta meillä kaikilla on mahdollisuus elää hyvinvointivaltiossa.
Tämän opinnäytetyön teko alkoi ...
Green business development in a Nigerian real estate company through energy efficiency programme
(2011)
This thesis is written as a guide for Eghecrown Integrated Property Service (ECIPS), a real estate startup company in Nigeria, and other real estate companies that want to go green in Nigeria. Since ECIPS intends to go ...