Haku
Viitteet 1-10 / 20
Yrityksen sisäisen virheidenkeruujärjestelmän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen sisäisen virheidenkeruujärjestelmän kehittäminen. Yrityksen tuotteissa havaittiin virheitä ja puutteita tuotannon eri vaiheissa. Puutteita havaittiin myös lastauksessa, lähettämössä sekä ...
Asiakastyytyväisyystutkimus POHTO Oy Oulun Kehittämiskeskukselle
(2010)
Palvelujen laadun merkitys kilpailukeinona on korostunut merkittävästi viime vuosina, ja nykyisen taloudellisen tilanteen myötä kilpailu palvelualoilla kiristynee myös tulevaisuudessa. Palvelujen laatua ei voi kehittää, ...
Teräsbetonipaalujen laadun testaaminen
(2010)
Lujabetoni Oy valmistaa kaikenlaisia betonielementtejä ja tuottaa rakentamisen kokonaisratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin. Haapajärven tuotantolaitos valmistaa valmisbetonin ja infra-tuotteiden lisäksi kaikkia harmaita ...
Tehtäväsuunnittelun tehostaminen
(2016)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin Kaarron Rakennus Oy:n tehtäväsuunnittelun ja työnohjaamisen käytiinteitä. Yritys sekä rakentaa uudiskohteita että saneeraa vanhoja kiinteistöjä. Tutkimuksen avulla selvitettiin yrityksen ...
Työelämän osaamisvaatimukset ja tutkintojen tuottama puhdistuspalveluosaaminen matkailualalla
(2015)
Opinnäytetyön aiheena olivat työelämän osaamisvaatimukset ja koulutuksien tuottaman puhdistuspalveluosaamisen kartoittaminen matkailualalla. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymä. Opinnäytetyö ...
Asiakastyytyväisyyskysely : Case K-Supermarket
(2014)
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää vasta-avatun K-supermarketin asiakastyytyväisyys asiakastyytyväisyystutkimuksen kautta. Samoissa liiketiloissa, saman kauppiaan toimesta, oli aikaisemmin toiminut K-citymarket. Konseptin ...
Asiakastyytyväisyyskysely Pyhäjärven Sairaankuljetus Ay:lle
(2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää Pyhäjärven sairaankuljetus Ay:n palvelun- ja hoidon laatua. Tavoitteena on, että yritys voi kehittää saatujen tulosten pohjalta toimintaansa sekä tarjoamaansa palvelua tulevaisuud ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kokkolan kaupungin IT-palvelukeskukselle
(2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Kokkolan kaupungin IT-palvelukeskuksen asiakastyytyväisyyttä. Teoriaosiossa on käsitelty asiakastyytyväisyyttä ja palvelun laatua. Työn tavoitteena oli selvittää asiakkaiden mielipiteitä ...
Laatu-, ympäristö-, turvallisuus- ja työhyvinvointiosaamiskartoitus Keski-Pohjanmaan aikuisopistolle
(2011)
Laatu-, ympäristö-, turvallisuus- ja työhyvinvointiosaamishanke (LYTT) on useamman toimijan yhteinen alueellisen LYTT-asiantuntijuuden ja verkostopalvelun käynnistävä kehittämishanke. Hankkeessa osaamisen lisääminen kohdistuu ...
Neuvolatyön laatu asiakkaiden kokemana Kalajoen lastenneuvolassa
(2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää lastenneuvolassa asioivien asiakkaiden kokemuksia neuvolatyön laadusta Kalajoen lastenneuvolassa. Tavoitteena oli saada uutta tietoa neuvolapalveluiden kehittämiseen, jolloin ...