Haku
Viitteet 1-10 / 57
Henkilöbrändin mahdollisuudet liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää henkilöbrändin mukana tulevia mahdollisuuksia liiketoiminnassa ja liike-elämässä. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada mahdollisimman hyvä käsitys henkilöbrändin mahdollisuuksista ...
Aloittavan hyvinvointiyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli digitaalista markkinointia koskevan suunnitelman laatiminen aloittavalle hyvinvointiyritykselle. Työn tilaajana toimi yksityisyrittäjä Krista Koivusipilä. Hänen hyvinvointipalveluja tuottava ...
Opas onnistuneeseen vaikuttajamarkkinointiin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä kokonaisuus siitä, miten vaikuttajamarkkinointia suunnitellaan onnistuneesti ja miten vaikuttajamarkkinointisuunnitelma tehdään. Opinnäytetyössä tarkasteltiin, mitä ...
Markkinointiviestinnän suunnitelma : Digitaalinen markkinointiviestintä ja tapahtumamarkkinointi Lifestyleshop N-Stylessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajan markkinointiviestintää ja luoda selkeä markkinointiviestinnän suunnitelma Kokkolassa sijaitsevalle yritykselle, Lifestyleshop N-Stylelle. Työn tavoitteena oli ...
Markkinointiviestintä Centria-ammattikorkeakoulussa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mistä Centria-ammattikorkeakoulun ensimmäisen vuoden opiskelijat ovat saaneet tietoa Centria-ammattikorkeakoulusta ja mikä markkinointiviestinnän kanava tavoittaa heidät parhaiten. ...
Vaikuttajamarkkinoinnin kannattavuus Suomessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, koetaanko vaikuttajamarkkinointi kannattavaksi Suomessa yrityksien ja vaikuttajien näkökulmasta. Opinnäytetyössä käsiteltiin sosiaalista mediaa yleisellä tasolla, kun taas ...
Millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa?
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa. Kohderyhmänä olivat 18–25-vuotiaat nuoret. Opinnäytetyö koostuu teoria- ja tutkimusosuudesta.
Teoriaosuus käsittelee ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Mari-collection Ky:lle
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda markkinointisuunnitelma Mari-collection Ky:lle. Työn toteutusvaiheessa työ rajattiin koskemaan sosiaalisen median käyttöä markkinoinnissa, ja työssä laadittiin sosiaalisen median ...
Sosiaalinen media verkkomarkkinoinnissa : Tutkimus Euroopan unionin uuden tekijänoikeuslain vaikutuksista Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin
(2019)
Opinnäytetyöni käsitteli sosiaalisen median käyttöä verkkomarkkinoinnissa ja Euroopan unionin uutta tekijänoikeuslakia digitaalisilla sisämarkkinoilla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutustua verkkomarkkinointiin sosiaalisen ...
Verkkokaupan toteutus : Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa verkkokauppa toimeksiantajalle. Toimeksiantajana tässä työssä toimi kosmetiikka- ja hygieniatuotteiden vähittäiskauppa-alalla toimiva yritys X. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena ...