"ohjauskeinot" - Selaus asiasanan mukaan Humanistinen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-5 / 5
-
Minä pystyn! Vai pystynkö? : Minäpystyvyys Minä olen tärkeä -projektin pienryhmätoiminnassa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)Minäpystyvyydellä tarkoitetaan yksilön käsitystä omista kyvyistään suoriutua annetusta tehtävästä. Minäpystyvyys vaikuttaa yksilön toimintaan ja motivaatioon suuresti, joten teoria tuo uusia lähestymis-tapoja ohjaustyöhön ... -
Monikielisen ohjaajan tuki ulkomaalaistaustaisille oppilaille perusopetuksessa
(2023)Tämä opinnäytetyö keskeisenä tavoitteena oli syventyä tarkemmin ulkomaalaistaustaisten perusopuksen oppilaiden erityistarpeisiin ja haasteisiin koulutusjärjestelmässä. Tutkimuksen tavoitteena oli edistää koulutuksellista ... -
Perhosia pyydystävät pojat, nuorten miesten tunnekokemuksia Jyränkölän Mediapajalla
(2019)Nuoren miehen negatiiviset tunteet - tunnetyötä tarvitaan! Humanistisen ammattikorkeakoulun opinnäytetyönä valmistui tutkimus, joka tutki nuorten miesten omia kokemuksia etenkin negatiivisista tunteista ja miten ne ... -
Sosiaalipanoraama – ihmissuhteet mielleavaruudessa: työyhteisön kehittämisen uusi näkökulma
(2022)Yksi kansallisista haasteista yhteiskunnassamme on heikentynyt työhyvinvointi. Sillä on yhteys työkyvyttömyyseläkkeelle jäämisen ja sairauspoissaolojen lisäksi osaamiseen kehittämiseen sekä organisaatioiden menestykseen ... -
Tarinankerrontamenetelmä : Tie monipuoliseen ohjaukseen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota ja kehittää tarinankerrontamenetelmää ohjaustyöhön. Tarinankerrontamenetelmä, on ohjausmalli, jossa ohjaaja hyödyntää sosiaalisia ja yhteisöllisiä työkaluja suullisen kommunikaation ...