"kahvilat" - Selaus asiasanan mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu

    • Alvar Aallon tilojen käytettävyys kahvilatoiminnassa 

      Hänninen, Hennamari (2020)
      Opinnäytetyössä tutkittiin kolmea erilaista Alvar Aallon suunnittelemaa tilaa, joissa harjoitetaan jonkinlaista kahvilatoimintaa. Tutkimuksessa tutkittiin Alvar Aallon tilojen käytettävyyttä kahvilatoiminnassa. Tätä ilmiötä ...
    • Asiakashaastatteluiden avulla parempaan tulokseen : case: Leipomo-konditoria Naantalin Aurinkoinen 

      Keskitalo, Minna (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 05.05.2008)
      Työn tarkoituksena oli selvittää Leipomo-konditoria Naantalin Aurinkoisen kahdeksan eri kahvilan asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen palveluun, tuotteisiin sekä toimintaympäristöön. Tutkimuksen avulla pyrittiin löytämään ...
    • Asiakashaastatteluiden avulla parempaan tulokseen : case: Leipomo-konditoria Naantalin Aurinkoinen 

      Keskitalo, Minna (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 05.05.2008)
      Työn tarkoituksena oli selvittää Leipomo-konditoria Naantalin Aurinkoisen kahdeksan eri kahvilan asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen palveluun, tuotteisiin sekä toimintaympäristöön. Tutkimuksen avulla pyrittiin löytämään ...
    • Kahvila työympäristönä, Z-sukupolvi työntekijöinä 

      Hujo, Anne (2020)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miksi nuori Z-sukupolven edustaja valitsee kahvilan työpaikakseen tai miksi hän ei valitse kahvilaa työpaikakseen. Samalla selvitettiin, miksi kahvilat eivät löydä työntekijöitä. ...
    • Mobiilimaksamisen vastuullisuus kahviloissa 

      Komulainen, Katariina (2023)
      Opinnäytetyön taustat perustuivat yhteiskunnalliseen keskusteluun Z-sukupolven vaatimista edistyksellisistä palveluista sekä megatrendeihin talouden ja teknologian murroksen aikakautena, joten se oli ajankohtainen ja ...
    • Olohuone : asiakkaiden mielipiteitä Kahvila Lutakosta ja sen kehityshaasteista 

      Tourunen, Anniina (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 02.06.2008)
      Työn tavoitteena oli kerätä asiakaspalautetta nuorisokahvilan toiminnasta sekä kehitysehdotuksia kahvilan tulevaisuutta ajatellen. Lisäksi työssä kartoitettiin alaikäisten asiakkaiden päihdekäyttäytymistä ja vapaa-ajanvi ...