"laatu" - Selaus asiasanan mukaan Metropolia Ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 315
-
Airam Electric Oy Ab:n valaisintuotteiden vastaanottotarkastus laadun näkökulmasta
(2021)Insinöörityö tehtiin Airam Electric Oy Ab:n toimeksiannon mukaisesti syksyn 2021 aikana. Insinöörityön ensisijainen tavoite oli laatia yrityksen käyttöön valaisintuotteiden vastaanottotarkastuksen prosessikuvaus laadun ... -
Aliurakoitsijan aiemman laaduntuottokyvyn arvostaminen suoraan rahaksi urakkakilpailuissa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä insinöörityössä tutkittiin aliurakoitsijoiden laaduntuottokykyä ja heistä aiheutuneita työmaa-aikaisia korjauskustannuksia sekä jälkikorjauskustannuksia. Työ tehtiin YIT Rakennus Oy:n Asuintalot Uusimaa -yksikölle. ... -
Ammatillinen opetusmateriaali elintarvikealan perustutkinnolle
(2020)Insinöörityön toimeksiantajana toimi Rovaniemen koulutuskuntayhtymän leipurikondiittori alan opettaja Sirpa Mursu. Työssä suunniteltiin ja toteutettiin uudet ammatilliset opetusmateriaalit elintarvikealan perustutkinnolle. ... -
Ammatillisen asiantuntijuuden kehittyminen ammattikorkeakouluopinnoissa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella ammatillisen asiantuntijuuden kehittymistä ammattikorkeakouluopintojen aikana. Raportissa esitellään aikaisempia laadullisia ja määrällisiä tutkimuksia asiantuntijuuden ... -
Arkkioffsetpainon kuntoonlaiton vakiointi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Insinöörityössä etsittiin ratkaisua, kuinka ennakoida painovärin kuivumisesta aiheutuvia muutoksia offsetpainon painojäljen laadussa. Tietoa etsittiin myös värin densiteettien ja Lab-arvojen muutoksien välisestä yhteydestä ... -
Asiakaskokemusmalli: case: Lääkärikeskus Fenix
(2022)Asiakaslähtöisyyden ja positiivisen asiakaskokemuksen kehittämisestä on tullut monelle sosiaali- ja terveysalan toimijalle yksi keskeisimmistä tavoitteista ja strategisista kilpailutekijöistä. Yhä useammat terveydenhuollon ... -
Asiakaslähtöisyys hoitotyössä, sen opettaminen ja kehittäminen. AMK-opettajien näkemyksiä
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)Tämä työ on osa Asiakaslähtöinen osaaminen hoitotyön koulutuksessa Suomessa ja Virossa - projektia. Projekti kuuluu Patient-/client-centredness in adult intensive care, elderly care and health care education - hankkeeseen. ... -
Asiakaspalvelun kehittäminen HUSLABissa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön aiheena on asiakaspalvelun kehittäminen HUSLABissa. Aihe on tällä hetkellä ajankohtainen useiden prosessin kehitysprojektien vuoksi. Tulevaisuudessa lisääntyvä vanhusväestö sekä eläköitymisen myötä vähenevä ... -
Asiakastiedon laadun kehittäminen Bavaria Laakkonen Oy:ssä
(2022)Tämän insinöörityön tarkoituksena oli parantaa Bavaria Laakkonen Oy:n asiakastiedon laatua. Insinöörityön tarkoituksena oli selvittää, millaisia puutteita Bavaria Laakkosen asiakastiedon laadussa on ja miksi, sekä ... -
Asiakastyytyväisyyden parantaminen hankintatoimen avulla
(2022)Tämän toimintatutkimuksen tavoitteena oli kehittää asiakastyytyväisyyttä hankintamallia muuttamalla. Pilotoin uutta mallia kolmessa Lean- ja tahtituontamalliin perustavassa keittiökorjauspilottihankkeessa. Kehittämishankkeessa ... -
Asiakastyytyväisyys suun terveydenhuollossa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata asiakastyytyväisyyttä suun terveydenhuollossa. Tavoitteena oli tuottaa tietoa asiakastyytyväisyydestä suun terveydenhuollon ammattilaisille. Tätä tietoa voi hyödyntää hoidon ... -
Asiakastyytyväisyyskysely sisäisille asiakkaille: Espoon kasvun ja oppimisen toimialan esikunnan talousyksikön asiakasmaksutiimi
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Espoon kunnallisten varhaiskasvatusyksiköiden esimiesten tyytyväisyyttä asiakasmaksutiimiltä saamaansa palveluun. Tavoitteena oli löytää kehittämiskohteita, joilla ... -
Asiakastyytyväisyyskyselyn toteuttaminen yrityksen toiminnan kehittämistä varten
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän insinöörityön pääasiallinen tarkoitus oli tuottaa Peab Infra Oy:lle taustatietoja toimintansa kehittämistä varten. Tiedon saamista varten toteutettiin asiakaskysely, joka lähetettiin Peab Infra Oy:n yhteistyökumppaneille. ... -
Asiantuntijaorganisaation laadunhallintajärjestelmän rakentaminen ja kehittäminen
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ja pohdittiin, miten laadunhallintajärjestelmä luodaan asiantuntijaorganisaatiolle. Aluksi työn tavoitteena oli päivittää yrityksen vanhentuneeseen laatukäsikirjaan yrityksen nykytila. ... -
Asiantuntijapalveluiden palveluprosessien kehittäminen Case: Korjauspartnerit Oy
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Korjauspartnerit Oy:n asiantuntijapalvelut -osaston / -liiketoimintayksikön palveluprosesseja. Opinnäytetyö on pääasiassa kvalitatiivinen tutkimus, mutta se sisältää haastattelukysymysten ... -
Asuinkerrostalohankkeen sisävaiheiden laadunvalvonta
(2023)Opinnäytetyön toimeksiantajana oli TKU-Rakennus Oy, joka on Turun seudulla ja sen lähikunnissa toimiva rakennusyritys. Yrityksellä ei ole käytössä yhtenäistä sisävalmistusvaiheiden laadunvalvontamenetelmää tai -ohjelmaa, ... -
Asuinkerrostalon luovutusvaihe
(2019)Tämä opinnäytetyö tehtiin Varte Oy:lle ja tavoitteena oli luoda asuinkerrostalotyömaa Kummelivuorenheikille viimeistely- ja luovutusvaiheen aikataulut sekä saattaa työmaa loppuun aikataulumääreissä pysyen. Viimeistely- ... -
Asukasmuutosprosessin kehittäminen
(2022)Tämä opinnäytetyö toteutettiin Skanska Talonrakennus Oy:n Etelä-Suomen asuntorakentamisen tulosyksikölle sekä Skanska Kodeille. Työssä perehdyttiin asukasmuutosprosessiin ja sen kehittämiseen. Tutkielmassa selvitettiin ... -
Asuntotuotannon virheprosessin kuvaus ja kehitys
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän insinöörityön aiheena oli asuntotuotannon virheprosessin kuvaus ja kehitys. Insinöörityö tehtiin YIT Rakennus Oy:n, Kerrostalot pääkaupunkiseutu -yksikön toimeksiannosta. Työn tavoitteena oli luoda kuvaus virheprosessista ... -
Autohallin kansirakenteen vedeneristysvaihtoehtojen vertailu
(2021)Opinnäytetyö tehtiin NCC Suomi Oy:n asuntorakentamisyksikölle. Tavoitteena oli löytää HATT Herttoniemi työmaalle sopivin autohallin kannen vedeneristysvaihtoehto, kun otetaan huomioon tuotannolliset aikataulut, kustannukset, ...