"laatu" - Selaus asiasanan mukaan Lapin ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 68
-
Annen pullapuodin asiakastyytyväisyyden kehittäminen
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Annen pullapuodin asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakastyytyväisyyskyselyn sekä havainnoinnin kautta ja löytää ne asiat, jotka kaipaavat kehittämistä. Yritykseen ei ole ennen tehty ... -
Asennusjäljen ja toimintatapojen yhtenäistäminen sähköurakointiyrityksessä
(2024)Työ tehtiin sähköurakointiyritys Salotec Oy:lle. Työn tavoitteena oli vastata yrityksen tarpeeseen ohjata ja yhtenäistää asennusjäljen sekä työskentelyn laatua työmailla henkilöstön kasvaessa. Asennusjäljen ja toimintatapojen ... -
Asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa : LähiTapiola Lappi
(2023)Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa, mihin huomioitiin verkko- ja chatpalvelu. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vakuutusyhtiö LähiTapiola Lapin digitaalista asiakaskokemusta. ... -
Asiakaspalvelun laadun tärkeys ja toteutuminen rovaniemeläisissä kuntokeskuksissa
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka tärkeänä asiakkaat pitävät kuntokeskuksen asiakaspalvelun laatua ja mitkä laadun osatekijät ja väittämät koetaan tärkeimmiksi. Tutkimuksessa selvitettiin myös, onko ... -
Asiakastyytyväisyys Tornion Sairaskotisäätiö Saarenvireen tehostetussa asumispalvelussa
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa tietoa Saarenvireen tehostetun palveluasumisen asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia asiakastyytyväisyyden selvittämisen työkaluksi yksikön ... -
Asiakastyytyväisyyskysely- Kemin Satama Oy
(2022)Opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka tyytyväisiä Kemin sataman asiakkaat olivat sataman tarjoamiin palveluihin. Toimeksiantajana oli Kemin Satama Oy, joka valikoi keskeisimpiä asiakkaitaan tutkimukseen. Teoriaosuudessa ... -
Asiakastyytyväisyyskyselyn laatiminen kotihoitoon
(2020)Asiakastyytyväisyys tarkoittaa sitä, että asiakkaan tarpeet, sekä odotukset kohtaavat saadun palvelun laadun. On tärkeää kerätä tietoa asiakastyytyväisyydestä, jotta palveluita pystytään kehittämään asiakkaille mahdollisimman ... -
Betonielementtirakentaminen : Turvallisuus ja laatu
(2021)Opinnäytetyössä käsitellään betonielementtirakentamista ja pääpaino turvallisuudessa sekä laadussa. Lisäksi työssä käsitellää rakentamisen tuotanto-osaamista. Opinnäytetyössä kuvataan myös TSV-Rakennus Oy:n organisaation ... -
CAF2020-itsearviointi Lapin AMKissa
Sarja D. Muut julkaisut (Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)Ammattikorkeakoululain mukaan kukin ammattikorkeakoulu vastaa järjestämänsä koulutuksen ja muun toiminnan laatutasosta ja jatkuvasta kehittämisestä. Toiminta ja laatujärjestelmä on myös arvioitava ulkopuolisen tahon toimesta ... -
Customer satisfaction : case Ben Thanh restaurant in Krakow, Poland
(2023)The aim of the research is to explore customer satisfaction with the case company is Ben Thanh restaurant in Krakow, Poland. The paper concentrated on factors that affects customer satisfaction. The research used ... -
Datan laadun varmistaminen organisaatiohallinnan prosessissa
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää datan laadun varmistamisen nykytilaa Puolustusvoimien organisaatiohallinnan prosessissa ja tavoitteena tehdä ehdotuksia datan laadun varmistamiseksi. Toimeksiantajana oli Puolustusvoimat ... -
Ehdotus laatukäsikirjan pohjaksi Metsämäen raviradalle
(2023)Opinnäytetyön aiheena oli soveltuvan laadunhallintaohjelman löytäminen laatukäsikirjan pohjaksi Turun Hippos ry:lle Metsämäen raviradan toimintaan ja tapahtumatuotantoon. Tutkimuskysymyksenä oli ”Millainen olisi hyvä ... -
EMS-laitteen huolto ja ylläpito terässulatolla
(2021)Opinnäytetyö tehtiin Outokumpu Stainless Oy:lle. Aiheena oli luoda JVK1:n alueella käytössä olevalle sähkömagneettiselle sekoittimelle eli EMS-laitteelle huolto- ja ylläpitosuunnitelma. Tavoitteena oli laatia ennakkohuol ... -
ENSIHOITOPOTILAIDEN ASIAKASTYYTYVÄISYYS -Asiakastyytyväisyystutkimus Oulu-Koillismaan ja Jokilaaksojen pelastuslaitosten toiminta-alueella
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mikä oli Oulu-Koillismaan ja Jokilaaksojen pelastuslaitosten ensihoitopotilaiden asiakastyytyväisyys. Tavoitteena oli tuottaa uutta tietoa pelastuslaitoksille ensihoidon toiminnan ... -
Fotogrammetria vs LiDAR : teknisen ja laadullisen vertailun kriteereitä
(2022)Työ käsittelee UAV-järjestelmien mittaus- ja kartoitustekniikan hyödyntämismahdollisuuksia infra- ja maarakentamisessa. Työssä vertaillaan kirjallisuuteen perehtyen perinteisen digitaalisen fotogrammetrian ja LiDAR-teknologian ... -
Haapajärven Lääkäritalon laatukäsikirja
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyöni tavoitteena oli laatukäsikirjan tuottaminen. Toimeksiantajani, ja laa-tukäsikirjan tilaaja, on yksityisiä lääkäri-, työterveys-, ja fysioterapia- palveluita tuot-tava yritys Haapajärven Lääkäritalo. ... -
Hintamielikuvia Rovaniemestä matkailijoiden keskuudessa
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millainen hintamielikuva Rovaniemestä vallitsee vapaa-ajan matkailijoiden keskuudessa sekä kartoittaa niitä tekijöitä, jotka ovat kokemusten taustalla. Lisäksi kartoituksessa ... -
Hitsauslaskurit verkossa
(Suomen Hitsausteknillinen Yhdistys, 2020) -
Hoidon laatu Keminmaan terveyskeskuksen vuodeosastolla: kyselytutkimus hoidon laadusta potilaiden ja omaisten kokemana
(2021)Hoidon laadun arvioinnin perimmäisenä tarkoituksena hoitotyössä on ihmisen hyvinvointi ja potilaiden hyvinvoinnin optimointi. Palvelun laatu on useiden omi-naisuuksien ja piirteiden kokonaisuus, jotka yhdessä vaikuttavat ...