Haku
Viitteet 1-8 / 8
Kuuluuko ääni ja näkyykö kuva? : Keskeiset digitaaliset ja sosiaaliset taidot restonomin sujuvaan monimuoto-opiskeluun Lapin AMKissa
(2020)
Yhä useampi opiskelija haluaa opiskella ajasta ja paikasta riippumatta ja monimuoto-opinnot ovat tähän hyvä vaihtoehto. Opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää, mitkä ovat keskeiset digitaaliset ja sosiaaliset taidot restonomin ...
"PASKYSYE TAMPEREEN KIÄLELLÄ" : kehittämisideoita Visit Tampere Oy:n digitaaliseen matkailuneuvontaan
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli Visit Tampere Oy:n digitaalinen matkailuneuvonta. Opinnäytetyön tehtävänä oli tutkia ja oppia uusia, hyviä ratkaisuja digitaaliselle matkailuneuvonnalle. Opinnäytetyön tavoite oli saada uusia ...
Digitalisaatio viestinnässä : Inarin etämatkailukahvila - yhteinen lämminhenkinen kohtaaminen
(2022)
Opinnäytetyöni aihe käsitteli digitalisaation ja etäyhteyksien hyödyntämistä viestinnässä ja tuloksena oli etämatkailukahvilan ideointia yhteisiin lämminhenkisiin kohtaamisiin Inarin alueelle. Toimeksiantajana toimi Lapin ...
Pyhä Booking mökkivuokrauksen digitalisointi
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli mökkivuokrausvälittäjän majoitustoiminnan asiakaspolun digitalisoiminen. Toimeksiantaja oli Keskusvuokraamo Pyhä Booking Oy,
joka toimii Pyhätunturin hiihtokeskuksen majoituspalveluiden ...
Restonomit äänessä : digitalisaation vaikutukset työhön ja osaamistarpeisiin tulevaisuudessa
(2023)
The fast development of digitalisation and new innovations are changing work and bringing new competence needs to the industries. Preparing for the change in work and developing skills are ways to succeed in the digital ...
Digitaalinen vieraanvaraisuus palvelukohtaamisissa matkan aikana
(2022)
Opinnäytetyön tehtävänä oli tarkastella digitaalista vieraanvaraisuutta palvelu-kohtaamisissa matkan aikana matkailupalveluiden tarjoajien näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, mitä digitaalisen palvelukohtaamisen ...
Nallikari Lomakylän digitaalisen yritysasiakaspolun kehittäminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli määritellä Nallikari Lomakylän nykyinen yritysasiakkaan asiakaspolku. Opinnäytetyön aihe on ajankohtainen, koska toimeksiantajalla on käynnistynyt uusien majoitustilojen rakennuttamisprojekti, ...
Sappee Resortin verkkosivujen toimivuus digitaalisen asiakaskokemuksen näkökulmasta
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Sappee Resort, joka on ympärivuotinen matkailukeskus. Opinnäytetyön aiheena oli Sappee Resortin verkkosivujen toimivuus digitaalisen asiakaskokemuksen näkökulmasta. Tehtävänä oli selvittää ...