Haku
Viitteet 1-10 / 27
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Tiedolla johtaminen osana työn tekemisen muutosta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiedolla johtaminen on tämän artikkelikokoelman kattoteema, jota monialainen Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat ovat käsitelleet työelämää kehittävissä YAMK opinnäytetöissään. Teemaryhmässä oli mukana ...
CAF2020-itsearviointi Lapin AMKissa
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Ammattikorkeakoululain mukaan kukin ammattikorkeakoulu vastaa järjestämänsä koulutuksen ja muun toiminnan laatutasosta ja jatkuvasta kehittämisestä. Toiminta ja laatujärjestelmä on myös arvioitava ulkopuolisen tahon toimesta ...
VIERASVENESATAMAPALVELUIDEN DIGITALISOINTI : Kahvila Makasiinit Oy
(2021)
Palveluiden digitalisoitumisen myötä yhä useampi asiakas olettaa saavansa palvelun yksinkertaisessa, nopeassa ja toimivassa digitaalisessa muodossa, mikä painostaa yrityksiä digitalisoimaan palveluitaan sekä kehittämään ...
Päivystysavun työntekijöiden kokemuksia Omaolo-palvelusta - Kehittämissuunnitelma Päivystysavun tulevaisuuden digikanavalle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kehittämissuunnitelma DigiFinland Oy:lle Omaolo-palvelukanavan hyödyntämisestä Päivystysavussa. Kehittämissuunni-telma perustui Päivystysavun työntekijöiden kokemuksiin Omaolo-palvelusta ...
Infra-alan yrityksen digitalisaatio: Case Suvanto Infra Oy:n toiminnanohjausohjelmiston valinta
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia työn tilaajalle, Suvanto Infra Oy:lle, kehitysehdotus digitaalisesta toiminnanohjausjärjestelmästä. Toimeksiantajan ongelmana oli, että nykyinen kokonaisvaltainen yrityksen toiminnanohjaus ...
Finnair Oyj:n liikennelentäjien HR-sovellusten käytettävyys
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yleisesti Finnairin liikennelentäjien HR-sovellusten käytettävyyttä ja sitä, miten kyseisten sovellusten käyttöönotto ja käyttöohjeistus oli toteutettu. Tutkimuskysymyksien avulla ...
Sairaanhoitajien digitaalinen osaaminen ja YAMK koulutusmahdollisuudet digitaalisen asiantuntijuuden kehittämisessä
(2022)
Teknologian ja digitalisaation kehittyminen vaativat sosiaali- ja terveysalan henkilökunnalta muuntautumista ja uudenlaista osaamista. Erilaisten digitaalisten välineiden ja tietojärjestelmien käytön lisääntyminen osana ...
DIGITAALISTEN JA TEKNOLOGISTEN RATKAISUJEN OSAAMISKARTTA JOHTAMISEN TYÖVÄLINEENÄ
(2021)
Työelämässä tapahtuu jatkuvasti muutoksia. Digitalisaatio tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia. Toimintamalleja on lähdettävä kehittämään, jotta digitalisaation tuomia mahdollisuuksia voidaan hyödyntää. Tämä vaatii myös ...
Omaolo Kittilään: kansallisen digipalvelun käyttöönottoprosessi
(2022)
Tämän opinnäytetyö on tehty Kittilän kunnan terveyskeskuksen tilauksesta Omaolon oirearvioiden käyttöönotosta Kittilässä. Omaolo oirearviot ovat valtion omistaman erityistehtäväyhtiön DigiFinlandin tuottama kansallinen ...