Webshop usability : case: Vantaan Siemen ja Kone
Vainio, Teemu (2015)
Vainio, Teemu
Lahden ammattikorkeakoulu
2015
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015111716640
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015111716640
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käy läpi sähköisen kaupankäynnin tilaa ja käytettävyyden teoriaa ja yhdistää ne verkkokaupan käytettävyysarvionnilla. Arviointi tehdään heuristisena arviointina case-yrityksen verkkokaupasta sekä käyttäjätestauksena, molemmat asiakkaan näkökulmasta. Heuristisessa arvioinnissa käytetään ohjenuorana sekä Jakob Nielsenin 10 nyrkkisääntöä että Whitney Quesenberyn 5 E:tä.
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on löytää käytettävyyspuutteita case-yrityksen verkkokaupasta ja antaa parannusehdotuksia.
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on löytää käytettävyyspuutteita case-yrityksen verkkokaupasta ja antaa parannusehdotuksia.