- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

Viitteet 1471-1490 / 20448

    • Avoneuvola Lohjalle - kehittämistyö toiminnan käynnistämisen tueksi 

      Heinonen, Päivi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Perheiden palveluiden kehittäminen ja osittain uudelleen organisoiminen on kunnissa työnalla. Palveluiden saatavuus on turvattava eri alueilla palveluiden keskittämisen ja rakenteiden muuttamisen ohella. Tämä on haasteellinen ...
    • Avosydänleikatun potilaan varhainen kuntouttaminen teho-osastolla hoitotyön keinoin 

      Louhimo, Konsta; Jutila, Juuso (2019)
      Avosydänleikatun potilaan mobilisaation ja kuntouttamisen alkuvaiheet ovat yksilölliset, osalla potilaista kuntouttaminen toteutuu nopeammin, kun taas osalla potilaiden kuntouttaminen on odotettua hitaampaa. Koska potilaiden ...
    • Awareness, Acceptance & Appreciation : A Road to Changing Views on Autism in South Africa 

      Laitila, Niina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      The idea for the thesis was born during my work placement in Autism Western Cape organisation in Cape Town, South Africa. The organisation’s work is concentrating on emotional and educational support for autistic individuals ...
    • Awareness, Knowledge, and Attitude of Vitamin D Consumption Among Adult African Immigrants in Finland 

      Araya, Nigisti (2023)
      This study explores the attitudes, awareness, and knowledge regarding vitamin D consumption among adult African immigrants in Finland. The study aims to examine the status of attitudes towards vitamin D consumption, evaluate ...
    • Ayurvedisten ihon- ja kehonhoitomenetelmien taustalla oleva filosofia 

      Ojavuo, Sari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kauneudenhoitoalalla sovellettavien ayurvedahoitojen taustalla olevia periaatteita. Ayurveda – elämän tiede - on tuhansia vuosia vanha terveydenhoitojärjestelmä, joka on ...
    • Azure Information Protection -palvelun käyttöönotto Fidalle 

      Hakola, Robert (2019)
      Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä kuvattiin projekti, jossa suunniteltiin ja parannettiin Fida International Ry:n tietoturvaa EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen eli GDPR:n myötä tulleiden vaatimusten takia. Kehittämistehtävänä ...
    • B2B asiakkuuksien ja vuorovaikutussuhteen kehittäminen: Case: Kiddex Oy 

      Sinkko, Sari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkuuksien ja vuorovaikutussuhteiden kehittämistä B2B–kaupan osalta. Työn keskeisiksi tutkimuskysymyksiksi nostettiin vuorovaikutussuhteen nykytilan kartoittaminen sekä ...
    • B2B customers buying behaviour in the Jewellery industry : case: Brüder Nowotny, Austria 

      Shramchuk, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      In today’s B2B environment an online order opportunity is highly expected, however launching an online store alone is rarely enough. It is important to know how to bring the customers to this online store. For a successful ...
    • B2B sales guidelines and process description for an SME operating in the service sector 

      Tommila, Kalle; Jämsén, Salla (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      The purpose of this Bachelor´s thesis was to produce business to business (B2B) sales guidelines and a process description for a company that wishes to stay anonymous, and therefore will be referred to as Company X. The ...
    • B2B Sales Performance Evaluation – Impact of Strategy Implementation on Metrics Alignment 

      Bakke, Satu Heikkinen (2024)
      Strategy implementation and salespeople’s performance are critical topics in many companies. While companies aim to achieve the optimal results from their sales teams, a unified approach to assessing salespeople’s performance ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B yrityksen uusasiakashankinnan kuvaus ja kehitys 

      Arponen, Aleksi (2021)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli uusasiakashankinta ja asiakashankinnan kehittäminen b2b yrityksessä. Tarkoituksena oli selvittää, miten uusasiakashankintaprosessi toimii ja mitkä tekijät vaikuttavat prosessiin. Tavoitteena ...
    • B2B – asiakaskirje jälleenmyyjille markkinointiviestinnän keinona – Case: Diesel Denmark ApS, Finnish Branch 

      Hirvonen, Riikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Sähköinen markkinointiviestintä on paljon käytetty ja nopeasti kasvava viestinnän keino. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin Business to Business -asiakaskirjeen mahdollisuutta yhtenä markkinointiviestinnän keinona Diesel ...
    • B2B-asiakassuhteen vahvistaminen jälkimarkkinoinnilla 

      Hakala, Maija (2019)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli vahvistaa B2B- eli yritykseltä yritykselle toimivia asiakassuhteita jälkimarkkinoinnilla, keskittyen parantamaan olemassa olevien asiakassuh-teiden laatua. Samalla saadaan vähennettyä ...
    • B2B-asiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen yrityksessä X 

      Paavilainen, Katri (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää B2B-asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä. Tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajanyrityksen X ymmärrystä B2B-asiakaskokemuksesta ja tuottaa kehitysehdotuksia. Opinnäytetyössä ...
    • B2B-asiakkuuksien kehittäminen ja johtaminen 

      Halonen, Suvi (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kosmetiikka-alalla toimivien parturi-kampaamo- ja kauneushoitolayrittäjien motivaatioon vaikuttavia tekijöitä, sekä asioita, jotka vaikuttavat yrittäjien sitoutumiseen heitä ...
    • B2b-myynnin ongelmakohdat ja ratkaisut : Case Helsinki Sales Academy 

      Jauhiainen, Sirkku (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Leppävaara Liiketalouden koulutusohjelma Markkinointi Sirkku Jauhiainen B2b-myynnin ongelmakohdat ja ratkaisut, Case Helsinki Sales Academy Vuosi 2009 Sivumäärä ...
    • B2B-myynnin visuaaliset työkalut 

      Toivonen, Mikko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee b2b–myynnissä esimerkiksi puhelinkeskustelun tukena käytettäviä visuaalisia apuvälineitä, kuten esimerkiksi Lync tai Prezi. Tavoitteena oli selvittää pienten ja keskisuurten b2b-myyntiä puhelimitse ...
    • B2B-myyntiprosessi : case: Yritys X 

      Lamppu, Samuli (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön aiheena on B2B-myyntiprosessi yrityksessä x. Työn tavoitteena on kartoittaa yrityksen B2B-myyntiprosessin nykytila, tunnistaa mahdolliset ongelma-alueet ja tehdä tämän perusteella ehdotukset toimenpiteistä ...
    • B2B-myyntiprosessin kehittäminen henkilöstöpalvelualan yritykselle 

      Nevaranta, Niila (2021)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää henkilöstöpalvelualan yritykselle uusasiakashankinnan myyntiprosessia rakentamalla kattava B2B-myynnin käsikirja, joka sisältää kirjallisuudesta ja haastatteluista kerätyt toimivimmat ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B-myyntiprosessin luominen Treenaa kotona -palvelulle 

      Leimuvaara, Fanny (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Treenaa kotona -palvelulle räätälöity B2B-myyntiprosessi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä parhaisiin B2B-myynnin käytäntöihin ja ottaa samalla huomioon organisaatioiden ...