Haku
Viitteet 1-5 / 5
Jälkimarkkinointi asiakkuusjohtamisen tukena
(2021)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen jälkimarkkinoinnin tarve, jotta se vastaisi asiakasjohtamisen tavoitteita. Opinnäytetyön lähestymistapana on tapaustutkimus. ...
Neuvottelutekniikan palveluiden kehittäminen Valtorissa
(2023)
Tässä kehittämistyössä oli tarkoituksena tutkia, miten Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin neuvottelutekniikan palveluita voidaan kehittää paremmaksi palveluiden toimivuuden ja käytettävyyden kannalta. ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen
(2024)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena oli selvittää, mikä on kohdeorganisaation asiakaskokemuksen nykytilanne ja miten sitä tulisi kehittää. Kehittämistyön teoreettinen viitekehys muodostui asiakaspalvelusta, asiakaskokemuksen ...
Spontaanien asiakaspalautteiden huomioiminen asiakaskokemuksen johtamisessa vakuutusalan organisaatiossa
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Suomessa toimivalle vakuutusyhtiölle. Kohdeorganisaatiossa asiakaskeskeisyys, asiakaskokemus ja asiakasarvon luonti on keskeinen ohjaava toiminnan tekijä. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Käyttäjäymmärryksen lisääminen Materiaalitorin käytössä : tapaustutkimus
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Motivalle. Yhtiö ylläpitää Materiaalitoria, joka toimii jätelain toissijaisen jätehuoltopalvelun todentamisen kilpailutustyökaluna. Tutkimusongelmana oli selvittää, miksi kuntien ...