Haku
Viitteet 1-10 / 136
Tarina osana yrityksen brändiä: konsepti tarinalähtöisen brändin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella, kuinka tarina vaikuttaa yrityksen
brändiin. Työssä otettiin tarkempaan tarkasteluun asiakasyrityksen luontoaiheiset
valokuvataulut ja kuinka tarina vaikuttaa niiden kiinnostav ...
Concept Development for the Parasta Palvelua -Competition
(2020)
This thesis is a developmental thesis based on Parasta Palvelua 2019 competition. The competition is an annual customer service contest founded by Kuopio Region Chamber of Commerce’s. The objective was to create a guide ...
Markkinointisuunnitelma hotellille
(2020)
Työn aihepiirinä on markkinointisuunnitelma kuvitteelliselle hotellille Maltalla. Työssä myös kerrotaan lisää itse hotellista, sen palveluista ja tiloista sekä kohteesta, johon hotelli oltaisiin perustamassa. Tämän työn ...
Miten pääkaupunkiseudulla toimivat ravintola-alan yritykset huomioivat vieraskieliset kuluttajat markkinointiviestinnässää?
(2019)
Kielitaidon merkitys työelämässä kasvaa jatkuvasti. Monessa suomalaisessa yrityksessä, etenkin pääkaupunkiseudulla, virallisena kielenä toimii jokin muu kieli kuin suomi ja yhä useampi suomalainen yritys hakee kansainvälisiä ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma: Case Preventos Informatics Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelma. Työ tehtiin toimeksiantona kuopiolaiselle informaatiopalveluja tarjoavalle yritykselle nimeltään Preventos Informatics Oy. Opinnäytetyön lähtökohtana oli ...
Vesilinnan digitaalinen markkinointi
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli olemassa olevan digimarkkinoinnin hyödyntäminen ja kehit-täminen toimeksiantajayritykselle. Työn toimeksiantajana toimi jyväskyläläinen Cafe & Restaurant Vesilinna.
...
Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön toimeksianto ja tavoite oli perustaa toimiva verkkokauppa ja selvittää yritykselle parhaimmat digimarkkinoinnin keinot verkkokaupan markkinointiin. Toimeksiantaja on MN-Lifttek Oy, joka on ...
Venäläiset Tahkolla: millä ja miten houkutellaan turisteja. Asiakaskokemuksen johtaminen vaihtoehtoisena kilpailukeinona.
(2020)
Tämä opinnäyte on tutkimus- ja kehitystyö Tahkon matkailukeskuksesta, sen palveluista ja asiakkaista. Kyse-lyn tarkoituksena oli selvittää venäläisten turistien tyytyväisyys Tahkon palveluihin sekä kerätä tietoa, mistä ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Gym Ironialle
(2020)
Gym Ironia on Jyväskylän keskustassa sijaitseva tavoitteellisten treenaajien kuntosali, josta löytyy puitteet, niin fysiikan kehittämiseen kuin voimailuharjoittelemiseen. Se on ollut toiminnassa jo useamman vuoden ja ...
Kuinka kasvattaa yrityksen Instagram-tunnettuutta? Case: IKEA Kuopio
(2021)
Instagram on nykyisin suosittu kanava myös yritysten keskuudessa. Instagramia hyödynnetään muun muassa markkinoinnissa, verkostojen luomisessa, sekä tunnettuuden kasvattamisessa. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ...