Haku
Viitteet 1-5 / 5
Ostopolku- ja tuoteasetteluratkaisut kirjakaupassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvata myyjän työtä ja työtehtäviä kirjakaupassa, sekä selvittää, onko tuotteen myyntipaikan siirtämisellä vaikutusta sen myyntiin tai asiakkaan ostopolkuun. Opinnäytetyön tutkimuskysymykset ...
Miesten ostopäätökseen vaikuttavat tekijät kihlasormusmarkkinoilla
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää miesten ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä kihlasormusmarkkinoilla. Tutkimus toteutettiin toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimi vaasalainen kultasepänliike Salkari ...
Asiakassegmentointi
(2023)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona vaasalaiselle hotelli- ja matkailualan toimijalla, Sokos Hotel Vaakunalle. Pyrkimyksenä oli selvittää toimeksiantajayrityksen asiakassegmentit tarkemmin, sekä syventyä ja ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus kuluttajan kansainvälisiin ostopäätöksiin
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta kuluttajien kansainvälisiin ostopäätöksiin. Työn tavoitteena on tutkia kattavasti kyselyn avulla, miten erilaiset tekijät vaikuttavat kuluttajien ...
TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen Suomessa
(2024)
Tämä opinnäytetyö tutki TikTokin vaikutusta nuorten 16–24- vuotiaiden naisten ostokäyttäytymiseen. Työn tutkimusongelmana toimi halu saada tietää TikTokin vaikutuksesta nuorten naisten ostokäyttäytymiseen sekä impulssiostamiseen ...