Haku
Viitteet 1-3 / 3
Kotimaisten verkkokauppojen kilpailutekijät kansainvälisten toimijoiden rinnalla
(2022)
Tutkimuksen taustana toimii yhä enemmän verkkoon siirtyvä elämä ja kaupankäynti. Kivijalkakauppojen käyttö vähenee, varastot siirtyvät ulkomaille ja kaupat kilpailevat ilmaisilla toimituksilla, nopeilla toimitusajoilla, ...
Sober curious -ilmiö tulevaisuudessa
(2022)
Tämä tutkimus tehtiin projektimuotoisesti toimeksiantona alkoholijuomien vähittäiskaupan alalla toimivalle yhtiölle. Yhtiöllä on yksinoikeus yli 5,5-prosenttisten alkoholijuomien vähittäismyynnissä, jolla on säädetty ...
Vastuullisuuden vaikutus kuluttajan vakuutusyhtiön valintaan
(2022)
Vastuullisuudella on merkittävä rooli vakuutusyhtiöiden toiminnassa ja viestinnässä. Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää vastuullisuuden vaikutus kuluttajan vakuutusyhtiön valintaan ja tarkemmin, mitkä vastuullisuuden ...