Haku
Viitteet 1-10 / 12
Tapahtumasuunnitelmapohja Case Kuopion restonomiopiskelijat KUREO ry vuosijuhlat
(2021)
Opinnäytetyömme tarkoituksena on luoda tapahtumasuunnitelma Kuopion Restonomiopiskelijoiden KUREO ry:n 20-vuotisjuhlille yhdessä KUREO ry:n hallituksen ja KUREO ry:n event tiimin kanssa. Juhlien tavoitteena on vahvistaa ...
Kokouspalveluiden asiakastyytyväisyys : Ylivieskan Kulttuurikeskus Akustiikka
(2022)
Maaliskuussa 2020 maailmalle levinneen COVID-19 pandemian vaikutus kokous- ja tapahtumatoimialaan on ollut merkittävä. Kokous- ja tapahtuma-ala on ollut yksi eniten kärsineistä toimialoista. Pandemian myötä kokousasiakkaiden ...
Käyttökoulutuksen asiakaskokemuksen kehittäminen - Case Ponsse training services
(2022)
Asiakaskokemuksen merkitys kasvaa jatkuvasti yrityksen menestymisen kannalta. Yhä useampi yritys kirjaa asiakaskokemuksen strategiaansa. Aikaisempien tutkimusten perusteella Ponssen luoma asiakaskokemus käyttökoulutusten ...
Selvitys Pestuumarkkinoiden asiakaskokemuksesta kehittämistyön tueksi
(2022)
Työn tarkoituksena oli tehdä selvitys asiakaskokemuksesta Pestuumarkkinoilla, ja sen pohjalta antaa tapahtumalle kehitysehdotuksia käytännön kehittämistyötä varten ja sen tueksi. Työssä aineistona hyödynnettiin ja analysoitiin ...
Ostoskärryjen vaikutus lapsiperheiden asiointiin : Lapsiperheiden asiointi huonekalumyymälässä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten ostoskärryt vaikuttavat lapsiperheiden asioimiseen kansainvälisen huonekaluketjun myymälässä. Tavoitteena oli siis selvittää, miten ostoskärryt vaikuttavat lapsiperheasiakkaiden ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen verkkopalvelussa: case Yritys X
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemus ja sen muodostuminen. Opinnäytetyön kohdeyrityksenä toimi hyvinvointialan yritys, joka tarjoaa verkkovalmennuksia. Työn tavoitteena oli tutkia kohdeyrityksen asiakaskokemuksen ...
Verkkokaupan konversio-optimoinnin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toimeksiantaja yrityksen verkkokaupan konversio-optimoinnin kehittäminen. Työn tavoitteena oli kehittää konversio-optimoitu testiversio nykyisestä verkkokaupasta. Työ tuli tehdä samalle ...
Asiakaspalvelun mittaaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli mitata ja kehittää BMW-korjaamon työnjohtajan työnkuvaa Bavaria Finland Oy:lle. Työnjohdon kuormitus oli lisääntynyt lähivuosien aikana siten, ettei henkilöstö ollut tuntenut selviävänsä ...
Strategiat yksityisasiakkaiden hankkimiseksi ja sitouttamiseksi: case Autopuhdistus Karppanen Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena on selvittää Autopuhdistus Karppanen Oy:n yksityisasiakkaiden tilannetta ja luoda kehitysideoita yrityksen toimintaan yksityisasiakkaiden puolelle. Autopuhdistus Karppanen Oy on Kuopiosta lähtöisin ...
Tavoitteena onnistunut asiakaskokemus: case Istekki Oy, Asiakaspalvelut Sote P
(2023)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta, joka on yrityksissä suosittu strateginen painopistealue. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, toteutuiko työn toimeksiantajan Istekki Oy:n strateginen tavoite onnistuneesta ...