"jakelutiet" - Selaus asiasanan mukaan Lahden ammattikorkeakoulu

    • Huoneistohotellien markkinointi- ja jakelukanavat 

      Lövgren, Emmi; Kortejärvi, Maria (Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee huoneistohotellien markkinointi- ja jakelukanavia. Työn tavoitteena oli selkeyttää huoneistohotellikäsite ja selvittää, mitä kanavia huoneistohotellien nykyiset asiakkaat käyttävät sekä mihin ...
    • Jälleenmyyntimarkkinoiden kartoitus : case: Yritys X 

      Kunnas, Maria (Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on kartoittaa erilaisia jälleenmyyntivaihtoehtoja toimeksiantajalle - hollolalaiselle hevosten hyvinvointituotteita valmistavalle Yritys X:lle. Opinnäytetyö toteutettiin kirjoituspöytätutkimuksena ...
    • Piha- ja puutarhatuotteet: Havainnointitutkimus : case: Yritys X 

      Koskela, Pieta (Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee tuotekehitysprosessin alkuvaiheen esiselvitystä var-ten kerättävää tietoa piha- ja puutarha tuotteiden segmentistä. Opinnäytetyö teh-dään toimeksiantona Yritys X:lle, joka käyttää tietoja pohjana ...
    • Sosiaalinen media ja Facebook osana markkinointiviestintää : case: Best Western Hotel Seaport 

      Laine, Anniina (Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
      Sosiaalinen media on noussut tulevaisuuden hallitsevaksi markkinointikanavaksi sen kustannustehokkuuden ja monipuolisuuden ansiosta. Sosiaalinen media on käsitteenä vielä melko tuore, ja sen tuomien hyötyjen saavuttaminen ...
    • Vietnamese confectionery market analysis and entry plan : case: Candyking Finland Oy 

      Nguyen, Quang; Ha, Phuong (Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
      The Vietnamese confectionery market has been literally known as a sweet and bitter chocolate bar in the eyes of many investors. In recent years, there is a dramatic increase in demand from this potential market as well as ...
    • Viihteen jakelun digitalisoituminen 

      Riski, Jani (Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytteen aiheena on musiikin, elokuvien, TV-ohjelmien sekä videopelien jakelun digitalisoituminen. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää sosiaalisen ryhmän sisällä tapahtuvan digitaalisten jakelukanavien ...