"laatujohtaminen" - Selaus asiasanan mukaan Lahden ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-9 / 9
-
Asiakaspolun seuranta päivittäistavarakaupan arjen johtamisen välineenä : case: Osuuskauppa Hämeenmaa; Prisma Holma
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2014)Asiakaspolulla tarkoitetaan asiakkaan kokemaa ostoprosessia, joka alkaa saapumisesta myymälän pihaan ja päättyy asiakkaan poistuessa pihalta. Asiakkaan kokema asiakaspolku on usean osa-alueen summa, joka joko vahvistaa tai ... -
Improving the quality of service : case company: International SOS Vietnam
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2010)Healthcare service is a very promising industry for investors in Viet Nam in recent years due to the potential size of the market yet there are only few players. Although there are many factors that can contribute to the ... -
ISO 9001 - laatujohtamisjärjestelmän käyttöönotto case-yritys A:ssa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tavoite on luoda käsitys ISO 9001 -laatujohtamisjärjestelmän käyttöönotosta ja sertifioinnista pienyrityksessä. Tarkastelun kohteena ovat ISO 9001:n tarjoamat mahdollisuudet ja haasteet pienyrittäjää ... -
Kirjapainon hukan synty ja sen vähentäminen : case: Aldus Oy
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Tutkintotyössäni käsitellään kirjapainossa syntynyttä hukkaa. Usein hukaksi mielletään materiaalihukkaa, mutta hukkaa syntyy myös ajankäytön muodossa, vääränlaisista työmenetelmistä, konekannan vanhenemisesta sekä liian ... -
Laatujärjestelmän dokumentaation kehittäminen : case: Stala Oy
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön aiheena on laatujärjestelmän dokumentaation kehittäminen paremmaksi ja toimivaksi kokonaisuudeksi. Asiakirjoja ja tallenteita käytetään organisaatiossa paljon, ja niiden hallinta ja käyttö on tehtävä selkeäksi. ... -
Ohjekäsikirja
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön tavoiteena oli rakentaa Heinolan Levy ja Lista Oy:lle toimiva ohjekäsikirja, minkä avulla yrityksen toimintaa pyritään tulevaisuudessa tehostamaan ja yhdenmukaistamaan. Ohjekäsikirjan laatimisprosessissa ... -
Palvelun laadun kehittäminen lentokenttäkahvilassa : SSP Finland Oy ketteräksi organisaatioksi
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)Restonomi YAMK-tutkintoon sisältyvä opinnäytetyöni sijoittuu kahvilapisteeseen Helsinki-Vantaan lentoasemalle. Lentoasemalla toimiva Select Service Partner Finland Oy vastaa aseman ravintola-, kahvila- ja loungepalveluista. ... -
Prosessijohtaminen laadunhallinnan työvälineenä : case: Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijakunta LAMKO
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tutkimuksen aiheena on prosessijohtaminen laadunhallinnan työvälineenä opiskelijakunnassa. Prosessijohtamisessa on kyse prosessien hyödyntämisestä laadunhallinnassa. Opinnäytetyö käsittelee prosessien ... -
Prosessimainen toiminta projektityössä : case: Eräs yritys
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyö käsittelee prosessimaisen toimintatavan toteutumista Erään yrityksen projekteissa. Työn tavoitteena oli tarkastella osaa yrityksen tarjous-toimitus prosessista erityisesti suurien projektien osalta, sekä etsiä ...