"Auvinen, Kaisa" - Selaus tekijän mukaan Satakunnan ammattikorkeakoulu
-
Palvelun laadun ja asiakaskokemuksen kehittäminen asiakaspalveluyksikössä
Auvinen, Kaisa (2020)Asiakkaan kokemus saamastaan palvelusta vaikuttaa organisaation toimintaan useilla tavoilla. Tämä pätee myös julkisella sektorilla, vaikka asiakaspalvelun vaikutus esimerkiksi taloudelliseen tulokseen ei välttämättä ... -
Tiimiperustaisen työvuorosuunnittelun kehittäminen henkilöliikenneyksikössä
Auvinen, Kaisa (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on tiimiperustaisen työvuorosuunnittelun kehittäminen 12/7/365 vuorotyössä toimeksiantajan henkilöliikenneyksikössä. Tavoitteena on luoda työvuorosuunnitteluun tiimiperustainen ...