Haku
Viitteet 1-10 / 39
Ruokamatkailukilpailut 2015, 2017 ja 2019 Suomen ruokamatkailun kehittäjinä
(2020)
Valtakunnallinen ruokamatkailukilpailu on järjestetty kolme kertaa, vuosina 2015, 2017 ja 2019. Ruokamatkailukilpailun tavoitteena on kannustaa matkailualan toimijoita yhteistyössä kehittämään elämyksellisiä, paikallisuuteen ...
Toiminnan kehittämisehdotuksia Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:lle
(2020)
Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:n toiminta on keskeisessä osassa paikallista korkeakoulukulttuuria ja pyrkii toiminnallaan edistämään ja valvomaan toimipisteen opiskelijoiden etuja sekä aktivoimaan ...
Tampereen Itsudemo sushibaarien palvelukonseptin kehittäminen
(2021)
Itsudemo Sushibar on maistuvien sushiensa vuoksi tunnettu take away brändi, joka perustettiin vuonna 2019. Se on lähtenyt kasvamaan hurjaa vauhtia vuosien varrella ja palveluiden kehittäminen on ajankohtaista. Tämä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen hostelleissa
(2021)
Opinnäytetyön aihe oli asiakaskokemuksen kehittäminen hostelleissa. Asiakaskokemuksella tarkoitetaan kokonaisvaltaista tunnetta ja mielikuvaa, joka asiakkaalle syntyy kaikista kohtaamisista yrityksen kanssa. Työn tietoperusta ...
Kartoitus Iittala Villagen yritystapahtumastrategiaa varten
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on kartoittaa Iittala Villagen strategiatarpeita tulevaisuuden kehittämistä varten. Iittala Village on nimi alueelle, joka sijaitsee Hämeenlinnan kaupungin Iittalan kylässä. Kylä on entisen ...
Trendien hyödyntäminen Levin ohjelmapalveluiden kehittämisessä
(2020)
Levi on Suomen Lapissa sijaitseva matkailukeskus, jonka ohjelmapalvelutarjonta on hyvin laaja tarjoten erilaisia elämyksiä ympäri vuoden, mutta painottuen erityisesti lumiajan aktiviteetteihin. Levillä tarjottavia ...
Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajien omatoimisen lähtöselvityksen kehittäminen Länsiterminaali 2:ssa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ja tutkia kuinka Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajat kokevat omatoimisen lähtöselvityksen nykytilan Länsiterminaali 2:ssa ja kuinka sitä voisi kehittää yrityksen ja ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen alueohjelman keinoin Nelonen Media Liven festivaaleilla
(2023)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön toimeksiantaja oli Nelonen Media Live ja se vastasi toimeksiantajan tarpeeseen kehittää asiakaskokemusta festivaaleilla. Toimeksiantajan toiveena on saada myös asiakasymmärrys vahvemmin ...
Tutkimus Kärkölän kunnan matkailun tilasta ja tulevaisuudesta kuntalaisten näkökulmasta
(2021)
Asiakkaiden osallistaminen minkä tahansa yrityksen toiminnan kehittämiseen tuo yritykselle arvoa ja on molemmille osapuolille palkitsevaa. Samalla se luo siteen yrityksen ja asiakkaan välille ja asiakas kokee olevansa osa ...
Kilpailija-analyysi Helsinki – Vantaan lentoaseman taksipalveluista
(2021)
Teknologinen murros on tällä hetkellä käynnissä taksialalla. Murrosvaihe tarkoittaa muutosta asiakkaiden tarpeissa sekä yritysten palveluissa. Tämän vuoksi yritykset kehittävät uudenlaisia innovaatioita, jotka lisäävät ...