Haku
Viitteet 1-10 / 28
Taidelainaamoiden kehittäminen asiakastutkimuksen pohjalta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Taidelainaamoiden asiakastutkimus oli ESR-rahoitteisen Art360-hankkeen tilaama opinnäytetyö, jonka tarkoituksena oli kartoittaa taidelainaamoiden asiakkaita Helsingissä, Hämeenlinnassa ja Tampereella. Asiakastutkimuksen ...
Uuden liiketoiminnan suunnittelua : case: veturiyritys Kulttuuri10
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyö käsittelee yhtä tulevaisuuden liiketoimintamallia ja sen suunnittelua case esimerkin, Kulttuuri10, näkökulmasta. Työ esittelee tulevaisuuden näkymiä liiketoiminnassa veturiyrityksen näkökulmasta samalla omaa ...
Erään kirjallisuuspiirin muotokuva
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Kirjallisuuspiireillä on Suomessa yli 300 vuotta vanha historia. Nykyään ne ovat yhä suositumpia, ainakin osittain internetin ansiosta. Ihmiset, jotka eivät muuten kohtaisi, pääsevät jakamaan mielipiteitään kirjoista ja ...
Näyttelytoiminta osana graffitikulttuuria : miten esitellä laitonta julkisesti?
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Käsittelen tutkimuksessani graffititaiteen esittämistä julkisesti taiteen instituutiossa. Pohdin, mitä laittoman alakulttuurin taidemuodon esittäminen vaatii ja minkälaisiin yksityiskohtiin graffititaidetta esiteltäessä ...
Nuorten kulttuuripalvelut Pieksämäellä : tarpeet ja markkinointi
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Nuorten kulttuuripalvelut Pieksämäellä - tarpeet ja markkinointi on Pieksämäen kaupungin vapaa-aikatoimen tilaama opinnäytetyö, jonka tarkoituksena oli tutkia kohderyhmän kiinnostusta ja tarpeita kulttuuripalveluista, sekä ...
Kulttuuriluotsit : matalan kynnyksen kulttuuritoimintaa Jyväskylässä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyössä kuvataan Jyväskylän taidemuseon organisoimaa kulttuuriluotsitoimintaa, nostetaan esille toiminnan kehittämiskohteita ja pohditaan niille ratkaisuja. Marraskuussa 2008 aloitettu työ toteutettiin toimeksiantona ...
Teatterin yleisötyön mahdollisuudet osana maahanmuuttajien kotouttamista
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli arvioida voidaanko teatterin yleisötyöllä edistää maahanmuuttajien kotoutumista Suomeen.
Teattereissa tehtävä yleisötyö on vasta yleistymässä Suomessa. Sen linjaukset ja kohderyhmät etsivät ...
Tapahtumatuotantoa kameran takaa : tapahtumavalokuvauksen ohjeistus
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Toiminnallisen opinnäytetyöni aiheena on tapahtumavalokuvauksen ohjeistuksen laatiminen mediatuotantoalan toiminimelle. Opinnäytetyöni on työelämälähtöinen ja toteutettu yhteistyössä toiminimi Valonationin kanssa.
Opi ...
Indie-yhtyeen vienti kansainvälisille markkinoille
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Aloitin kotimaisen indie-yhtye Underwater Sleeping Societyn keikkamyyjänä ja managerina vuonna 2006. Asetimme tavoitteeksemme nostaa yhtye suurempaan tietoisuuteen musiikinkuluttajien parissa ja laajentaa sen toimintakenttää ...
Markkinointi pienillä resursseilla : Funky Awards -palkintogaalan markkinoinnin tehostaminen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön pääasiallisena tavoitteena oli selvittää pieniresurssisen musiikkitapahtuman markkinoinnin keinoja ja mahdollisuuksia sekä rakentaa niiden pohjalta markkinointisuunnitelma Funky Amigos ry:n koordinoimalle ...