Haku
Viitteet 1-10 / 19
Muutoksen pyörteissä – tunnekokemuksen johtaminen yrityskauppatilanteessa
(Vaasan yliopisto, 2020)
Työntekijöiden tunnekokemusta muutostilanteessa voi johtaa. Edellä oleva lausahdus kuvaa yrityskaupan aiheuttamaa tunnekokemusta ja sitä seuraavaa toimintaa. Johdon on tärkeää tunnistaa, että yrityskauppa vaikuttaa aina ...
COVID-19 muuttaa myyntiä pysyvästi
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)
Kasvokkaiset myyntitapaamiset ovat vähentyneet jo tovin, ja koronakevät on vauhdittanut tätä muutosta valtavasti. Virtuaalimyynnin mahdollisuudet ovat olleet toki tiedossa aiemminkin, mutta ilmeisesti vasta pakollinen ...
Kysymys-vastausjaksot myyjän ja asiakkaan etäneuvottelussa
(AFinLA, 2020)
This paper examines technology-mediated sales interaction in which a prospective customer receives a salesperson’s video call in a research laboratory. The paper focusses on the prospect’s requests for information, the ...
Tunteet ja niiden hallinta urheilussa
(Suomen Valmentajat ry, 2020)
Suomen Urheilupsykologinen Yhdistys järjesti jälleen syksyisen seminaarin, jonka aiheena tällä kertaa oli tunteet urheilussa. Ilmeisesti kiinnostavat esiintyjät houkuttelivat ja osallistumismaksukin oli sopivan maltillinen, ...
Senses, Emotions and Memories in Tourism Experience: A Review
(Universidade Caxias do Sul, 2021)
Today, memorable experiences are the leading economic value proposition that the tourism industry holds. This article aims to theoretically investigate the relationship between the senses, emotions and memories in the ...
Tunnetekoälyn etiikka toimijuuden valossa – kohteena pedagogisesti orientoitunut ryhmävuorovaikutustutkimus
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2023)
Artikkeli ”Tunnetekoälyn etiikka toimijuuden valossa – kohteena pedagogisesti orientoitunut ryhmävuorovaikutustutkimus” valottaa tekoälyn ja aivan erityisesti tunnetekoälyn käytön eettisiä haasteita toimijuutta painottaen. ...
Spillover effect, positive emotions and savouring processes: Airbnb guests’ perspective
(Routledge, 2020)
The present study examines spillover from being at home versus away in terms of activities undertaken during on-site Airbnb experiences. This study also integrates the positive psychology concept of savouring by examining ...
Gender Differences in Perceptions of Conventional Video, Virtual Reality and Augmented Reality
(Kassel University Press, 2019)
The user’s emotional involvement plays an important role in adopting new technologies. The level of engagement with and adoption of new digital applications depends on various personal, contextual, and emotional factors. ...
AI-based Facial Recognition in Emotional Detections
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2019)
Facial recognition is a method of identifying a human face with the help of computer vision (CV). The popularity of smart gadgets and the advancement of cameras’ capabilities have caused facial recognition to become a hot ...
How tourists perceive, create and encode the memorable tourism experience
(Research Centre for Tourism, Sustainability and Well-being, 2021)
The focus of the study was to understand and clarify the role of the senses, emotions, and memories (SEMs) on the memorable tourism experience (MTE). The main objective of the research was to map the relation between the ...