Haku
Viitteet 1-2 / 2
Asiakastyytyväisyys asiakaskokemuksen kehittämisen välineenä : Asiakastyytyväisyyskyselyiden kehittäminen ja hyödyntäminen Fonecta Oy:llä
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys asiakaskokemuksen kehittämisen välineenä. Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Fonecta Oy:lle, joka tarjoaa suomalaisyrityksille digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja. ...
Asiakastyytyväisyys asiakaskokemuksen kehittämisen välineenä : Asiakastyytyväisyyskyselyiden kehittäminen ja hyödyntäminen Fonecta Oy:llä
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys asiakaskokemuksen kehittämisen välineenä. Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Fonecta Oy:lle, joka tarjoaa suomalaisyrityksille digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja. ...