"C++" - Selaus asiasanan mukaan Kajaanin ammattikorkeakoulu

    • C++:n ja Blueprintin yhteiskäyttö Unreal-pelimoottorissa 

      Salminen, Miro (2019)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selkeyttää, miten C++-koodi ja Blueprintit toimivat yhdessä Unreal-pelimoottorissa ja miten valinta erilaisissa tilanteissa näiden välillä tehdään. Yhteiskäytön avulla voidaan saavuttaa sujuva ...
    • Developing a Game Debugger with Unreal Engine 4 

      Nguyen, Bao (2021)
      The objective of this thesis is to build a game debugger tool for a game studio called Still Running, which is based in Helsinki, Finland. The tool is developed within Unreal Engine 4, along with their current project. For ...
    • Kääntäjäoptimointi ja C++20 [[likely]]- ja [[unlikely]]-attribuutit 

      Kumpulainen, Henri (2021)
      Tässä työssä tutustuttiin C++20-standardin [[likely]]- ja [[unlikely]]-kääntäjäattribuutteihin ja niiden suorituskykyvaikutuksiin sekä niihin liittyviin teoria-aiheisiin, kuten kääntäjäoptimointiin ja C++:aan. C++:aa ...
    • Mission Creator Plug-in, a Developer Tool for Unreal Engine 4 

      Bäckström, Dennis (2021)
      The subject for this thesis came from a German company called NeXR Technologies, more specifically from the VR software development department VRiday. The purpose of the thesis was to create a plug-in for Unreal Engine 4, ...
    • Stereokuvantamisen menetelmät 

      Keränen, Eetu (2022)
      Opinnäytetyö tehtiin Raute Oyj:n toimeksiantona. Työn tavoitteena oli toteuttaa stereokuvantamisjärjes-telmä, joka tuottaa kameran alla liikkuvasta viilusta kuvavirtaa, syvyyskartan sekä laskee siitä pistepilven. Näitä ...