Haku
Viitteet 1-7 / 7
Kehittäjäasiakastoiminta -menetelmiä neuvolatoiminnan kehittämiseen
(2021)
Kehittäjäasiakastoiminnan avulla saadaan asiakkaiden ääni kuuluviin ja he saavat osallistua palveluiden suunnitteluun yhdessä ammattilaisten kanssa. Kehittämisessä asiakkaat ja työntekijät ovat samanarvoisia. Tarkoituksena ...
Harvinainen keuhkosairaus terveydenhoitaja-opiskelijoiden näkökulmasta -blogikirjoitus Harvinaiset-verkoston nettisivuille
(2023)
Tietoisuutta harvinaissairauksista ja niihin liittyvistä aiheista on tärkeä lisätä ja kehittää niin käytännön kuin yhteiskunnan tasolla. Kehittämistyömme pohjautuu keväällä 2022 julkaistuun opinnäytetyöhömme, jonka tuotoksena ...
Ruutuajan rajoittaminen on vanhempien vastuulla – Artikkeli Koti-Kajaaniin
(2023)
Pohjana kehittämistyöllemme toimi syksyllä 2022 valmistunut opinnäytetyömme ”Hyppää ruudusta – Toiminnallinen tapahtuma liikunnan ja ruutuajan vaikutuksista 4.-luokkalaisille”. Saimme opinnäytetyön tapahtumaan osallistuneilta ...
Kajaanin varhaiskasvatuksen perheohjaus
(2022)
Kajaanin kaupungin varhaiskasvatuksessa alkoi perheohjaushanke 08/2019, jota Opetushallitus rahoitti.
Perheohjaushankkeen ansiosta Kajaanissa on ollut mahdollista saada ennaltaehkäisevää, matalan kynnyksen palvelua ...
Kokemusasiantuntijat terveydenhoitajan työparina lastenneuvolassa - artikkeli Terveydenhoitaja-lehteen.
(2023)
Kehittämistehtävämme tarkoituksena oli tuottaa informatiivinen artikkeli kokemusasiantuntijatoiminnasta opinnäytetyömme tuloksia hyödyntäen Terveydenhoitaja-lehteen. Tavoitteena kertoa kokemusasiantuntijatoiminnasta ja ...
Sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten ja kokemustoimijoiden välinen yhteistyö : kehitystarpeet ja ratkaisuehdotukset toimijoiden näkökulmista
(2023)
Tiivistelmä
Tekijä(t): Ketola Tanja & Hautamäki Krista
Työn nimi: Sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten ja kokemustoimijoiden yhteistyö Kajaanissa - Kehitystarpeet toimijoiden näkökulmista
Tutkintonimike: ...
Terveellisen ja turvallisen työympäristön vaikutukset työntekijöiden tyytyväisyyteen
(2023)
Työpaikoilla voidaan seurata työntekijöiden tyytyväisyyttä työpaikkaan esimerkiksi erilaisin kyselyin. Lisäksi Suomen lainsäädäntö ohjaa työnantajan toimintaa työpaikkojen sisäilmaongelmien ehkäisemisessä ja ongelmien ...