"edut" - Selaus asiasanan mukaan Mikkelin ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-2 / 2
-
Kanta-asiakasedut ja asiakkaan sitouttaminen : kenkäkauppa Jessica K Oy
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kenkäkauppa Jessica K:n kanta-asiakasetujen vaikutusta asiakkaan sitoutumiseen. Aihe syntyi yrityksen perustajien toiveista saada lisää kanta-asiakkaita, joita he kutsuvat ... -
Kanta-asiakkaiden palvelujen tunnettavuus riittävyys ja niiden kehittäminen X seudun Nordeassa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka hyvin X seudun Nordean kanta-asiakkaat tuntevat heille suunnatut edut ja palvelut ja ovatko ne riittäviä. Tutkimuksessa selvitettiin myös, mitä mieltä X seudun Nordean ...