- Selaus nimekkeen mukaan Oulun ammattikorkeakoulu
Viitteet 16610-16629 / 16796
-
Yrittäjämäinen toimintatapa oppilaitoksen sisällä. Case: Oulun ammatillinen opettajakorkeakoulu
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Yrittäjämäinen toimintatapa on hyvin merkityksellistä työelämässä. Tässä opinnäytetyössä tutkitaan yksilön ja organisaation yrittäjämäistä toimintatapaa Oulun ammatillisessa opettajakorkeakoulussa. Tutkimuksen tavoitteena ... -
Yrittäjän myyntiosaamisen kehittäminen ammattikorkeakoulussa : case Terwa-akatemia
Centria. Tutkimuksia : 10 (Centria-ammattikorkeakoulu, 2022)Kehittämistyön tavoitteena oli yhdistää yrittäjälle tärkeät myyntiosaaminen ja digitaalinen markkinointi yhdeksi opinto- kokonaisuudeksi. Halusimme kehittää opiskelijoiden ymmärrystä myynnin ja digitaalisen markkinoinnin ... -
YRITTÄJÄN TYÖHYVINVOINNIN LÄHTEILLÄ : Verkkopalvelun kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Pitkällä aikavälillä vain hyvinvoivat ihmiset kykenevät toimimaan tuloksellisesti. Työhyvinvointi tunnustetaan tänä päivänä yritysten tärkeäksi menestystekijäksi ja sen edistämiseen on tarjolla laaja kirjo erilaisia ... -
Yrittäjän työssä jaksaminen
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)Yrittäjäksi ryhtyvät tietävät kuinka rankkaa yrittäjyys voi haastavimmillaan olla. Pitkät työpäivät, harvat vapaapäivät, riittämättömät ja katkonaiset yöunet, tuotekehitys, asiakkaiden hankinta ja vanhojen pitäminen, ... -
Yrittäjänaisten kokemuksia yirttäjyysprosessista : Case: Oulun seudun yrittäjänaiset ry
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on valmistaa neljä yrittäjätarinaa Oulun seudun yrittäjänaisten ry: sen nettisivuille ja tehdä niiden pohjalta opinnäytetyö yrittäjyysprosessin vaiheita tarkastellen. ... -
Yrittäjänä toimivan opiskelijan liiketoiminnan tukeminen korkeakouluopintojen aikana
(2023)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Väkevä-hanke ja tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Oulun ammattikorkeakoulun tarjoamien yrittäjyyden tukitoimintojen vastaamista yrittäjänä toimivien opiskelijoiden tarpeisiin. ... -
Yrittäjät luovat mittaamattoman suurta arvoa
Forum 24 : 36, 6.9.2023 (Kaleva365, 2023) -
Yrittänyttä ei laiteta: yrittäjyys optisella alalla
(2012)Optisen alan kilpailu on kasvanut voimakkaasti viime vuosina. Alalle on tullut tai kilpailun kiristymisen myötä syntynyt uusia ketjuja. Optikon työkin on muuttunut entistä kaupallisemmaksi. Tästä syystä yrittäjyyteen ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Yrityksen arvon määrittäminen osinkoperusteisen ja vapaan kassavirran mallin avulla
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksen taloudellisen arvon määrittämistä sijoituspäätösten tukena. Työn tavoitteena on selvittää, miten arvonmääritys voidaan toteuttaa käytännössä. Työhön sisältyy teoriaosuuden lisäksi ... -
Yrityksen arvot osana sisäistä markkinointia
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli analysoida toimeksiantajani Veljekset Vaaran arvoja ja sitä kuinka hyvin ne näkyvät erityisesti työyhteisön sisällä. Arvoja ovat Elinvoimainen ja Vastuullinen, Luotettava ja Yhdessä ... -
Yrityksen asiantuntijapalveluiden myyntiopas
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle myyntiopas taloon tuleville myyjille, jotta he saavat kiinni ideasta, mitä myynti toimeksiantajalla on. Oppaassa käydään läpi toimeksiantajan sisäiset myyntiprosessit ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Yrityksen brändin kasvattaminen sosiaalisessa mediassa
(2023)Opinnäytetyö on tehty opiskelijan omaan yritykseen Baskeri Productions. Yritys tarjoaa valo- ja videokuvauspalveluita yksityis- ja yritysasiakkaille. Opinnäytetyössä tutkitaan brändin kasvattamista sosiaalisessa mediassa. ... -
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2015)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on markkinointimateriaalin luominen toimeksiantajalle digitaalisia kanavia varten. Toimeksiantaja on oululainen start up -yritys Visualligent Oy, joka tällä hetkellä myy suunnittelupalveluitaan ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Yrityksen dokumentoinnin kehittäminen
(2021)Näsin Vesijohtoliike Oy:llä on kehittyvänä LVI-alan yrityksenä tarve saada varma pohja kasvulle, jonka päälle voidaan rakentaa tulevaisuutta. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja selvittää, miten yrityksen dokumentointi ... -
Yrityksen dokumenttien hallinta
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tavoitteena oli uudistaa yrityksen dokumenttienhallinta ja saada käyttöön toimiva ja tietoturvallinen dokumenttien hallinta sekä kouluttaa henkilöstö käyttämään sitä asianmukaisesti. Yritykseen oli hankittu ... -
Yrityksen esimiespäivien suunnittelu ja toteutus
(2016)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen suurin varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, Touhula Varhaiskasvatus Oy. Toiminnallisessa opinnäytetyössäni suunnittelen ja toteutan esimiespäivät toimeksiantajayritykselle. ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Yrityksen graafisen ilmeen uudistaminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön aiheena oli suunnitella yritykselle ajanmukainen graafinen ilme, joka sisälsi logon ja web-sivuston suunnittelun. Tavoitteena oli suunnitella yritystä kuvaava logo ja löytää web-sivustolle sopiva ... -
Yrityksen hiilijalanjälki
(2022)Tässä opinnäytetyössä luotiin hiilijalanjäljen laskenta suomalaiselle valaisinyritykselle, Greenled Oy:lle GHG-protokollan standardien mukaisesti. Tämän lisäksi yritykselle luodaan Excel-laskusovellus, joka auttaa päästöjen ... -
Yrityksen hiilijalanjälki
(2023)Tässä opinnäytetyössä tehdään hiilijalanjälkilaskenta suomalaiselle metallialayritykselle Relicomp Oy:lle. Työn tavoitteena on selvittää yrityksen merkittävimmät päästölähteet. Laskennan lisäksi tut-kitaan toimia ... -
Yrityksen imagonhallinta internetissä : Keskustelufoorumeiden merkitys palvelualan pk-yrityksille
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)Sosiaalisen median käyttö markkinoinnissa lisääntyy koko ajan ja yritykset alkavat huomata sen vaikutukset – niin hyvässä kuin pahassa. Yrityksen imagonhallinta on nykyisin haasteellista, sillä sisällöntuotanto ei ole enää ...