- Selaus nimekkeen mukaan Oulun ammattikorkeakoulu

Viitteet 8373-8392 / 16813

    • Mystery shopping - Nainen autokaupassa 

      Rahikainen, Charlotta (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
      Nyky-yhteiskunnassa nainen on perheen pää, joka hoitaa suurhankinnat ja talousasiat. Naiset eivät enää jää kotiäideiksi, vaan panostavat perheen ohella työuraansa ja menestymiseen. Kouluttautuminen ja eteneminen työuralla ...
    • Myyjien toimintaohjeet 

      Laatikainen, Santeri (2022)
      Myyjien toimintaohjeet on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuotoksena syntyi toimintaohjeet. Toimintaohjeiden tarkoitus on kehittää yrityksen sisäistä valvontaa luomalla selkeä yritystason kontrolli. Opinnäytetyön ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Myyjän datavastuullisuuden vaikutus B2B-ostajan ostopäätökseen 

      Käsmä, Anni (2023)
      Datasta on syntynyt yrityksille resurssi, jota hyödyntämällä voidaan tuottaa liiketoiminnallista arvoa. Datan hyödyntämisen myötä on herännyt kysymys sen keräämisen ja käsittelyn vastuullisuudesta suhteessa luonnollisten ...
    • Myyjän vuorovaikutusosaamisen kehittäminen Alkossa ratkaisukeskeisestä näkökulmasta 

      Hiukka, Tarja (2024)
      Useat yritykset panostavat tänä päivänä asiakaskokemuksen kehittämiseen. Palveluyhteiskunnassa on ymmärretty, että asiakkaan tyytyväisyys palveluun tai tuotteeseen on ainoa tie yrityksen menestymiseen. Siksi asiakasnäkökulma ...
    • Myymäläkiinteistöjen valaistuksen modernisointi 

      Ronkainen, Aleksi (2018)
      Opinnäytetyön aiheena on tehdä selvitys Kokkolan HalpaHalli Oy:lle nykyisistä valaistusratkaisuista, sekä niiden perusteella tehdä selvitys myymäläkiinteistöjen valojen modernisoinnista, mahdollisista säästöistä ja ...
    • Myymäläkonseptin kehittäminen asiakaskyselyn avulla 

      Ojala, Marianne (Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena on toimeksiantajayrityksen myymäläkonseptin kehittäminen ja kehittämiskohteiden kartoitus. Toimeksiantaja on osa maailman laajuista yrityskonsernia ja Suomessa yrityksellä on neljä ...
    • Myymälämarkkinoinnin merkitys meikkien ostopäätösprosessissa 

      Ågren, Senja (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää meikkien ostopäätösprosessin etenemistä myymälässä tarpeen havaitsemisesta ostopäätökseen sekä ostopäätösprosessiin vaikuttavia myymälämarkkinoinnillisia tekijöitä. Tutkimuksen ...
    • Myymäläpäällikön perehdytysopas 

      Maijala, Riikka (Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajaorganisaatiolle uuden myymäläpäällikön perehdytysopas myymäläpäällikön näkökulmasta. Opinnäytetyö sai alkunsa aloittaessani uutena myymäläpäällikkönä yrityksessä. Koin ...
    • Myynnin budjetoinnin ja seurannan työkalu toimeksiantajayritykselle 

      Koskela, Tomi; Valtonen, Okko (2011)
      Toiminnallinen opinnäytetyö sisältää kehittämistehtävän. Tämän työn kehittämistehtäviä olivat myynnin budjetoinnin ja seurannan työkalun toteutus sekä käyttöoppaiden laatiminen toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajayritys ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Myynnin johtaminen. Myyntijohtajan keskeiset osaamisen vaatimukset. 

      Lohilahti, Joona (2021)
      Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Oulun ammattikorkeakoulun koordinoimalle Myyntiosaaminen kasvun keskiöön (Myski) hankkeelle. Suomi ja etenkin Oulun seutu on tunnettu vahvasta teknologisesta osaamisestaan. Pelkkä ...
    • Myynnin kehittäminen ja myyntiprosessin yhtenäistäminen 

      Tunturi, Timo (2021)
      Ihmisten tekemä myyntityö on yksi kalleimmista yrityksen investoinneista. Sen mahdollisimman tehokas ja yhtenäinen toimintatapa ei ainoastaan tuo yritykselle säästöjä vaan se voi myös oikein ja tehokkaasti toteutettuna ...
    • Myynnin käsikirja itsenäisille jälleenmyyjille 

      Kramsu, Jarkko (2013)
      Oulun ammattikorkeakoulun kone- ja tuotantotekniikan opinnäytetyö on Sara-Vyöhyke Oy:lle tehty myynnin käsikirja itsenäisille jälleenmyyjille. Työ perustuu myynnin ammattilaiskirjallisuuteen ja omiin kokemuksiin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Myynnin oikea-aikainen tulouttaminen : IFRS versus Incoterms 

      Pöyliö, Piia (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä toiminnallinen opinnäytetyö on tehty Elektrobit Oyj:lle, joka on oululainen, kansainvälisillä markkinoilla toimiva pörssiyhtiö. Yrityksen toimialana on auto- ja elektroniikkateollisuuden ohjelmistojen, laitteiden ja ...
    • Myynnin raportointi 

      Heinonen, Esa (Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön ensimmäisen osan aiheena oli ensin luoda luotettava raportti yrityksen liikevaihdosta Exceliin. Työn edetessä yritys kasvoi ja raportit laajenivat koskemaan useampaa yritystä ja isompaa joukkoa käyttäjiä eri ...
    • Myynnin toimintatapojen kehittäminen keittiökalusteita valmistavalle yritykselle 

      Kaltakari, Miikael; Kostet, Karri (2023)
      Tässä opinnäytetyössä perehdyttiin keittiökalusteita valmistavan yrityksen nykyisiin myyntitapoihin ja myynnin eri vaiheisiin pyrkien löytämään kehityskohteita. Tarkoitus oli kehittää yritykselle myyntiprosessi, joka ...
    • Myynnin tuloksellinen johtaminen 

      Pitkänen, Jouni (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)
      Työn tavoitteena oli selvittää, millaisia tuloksia kohdeorganisaatiossa on saatu aikaan uudella asiakaskohtaamisen mallilla myynnin johtamisen välineenä. Kohdeyritys toimii pankkitoimialalla ja yritys on uudistanut ...
    • Myynnin tulosten kehittäminen myyntivalmennuksella 

      Nykänen, Matias (2022)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia, miten myyntivalmennuksella voidaan kehittää myynnin tuloksellisuutta. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää keinoja, joilla myyntivalmennus voisi kehittää myyjien ammattitaitoa ja ...
    • MYYNNIN TYÖKALU FIDELIX-KOTIAUTOMAATIOJÄRJESTELMÄLLE 

      Joensuu, Jukka-Pekka (Oulun ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tehtävänä oli luoda kotiautomaatiojärjestelmän myyntiä sekä prosessia edistävä työkalu. Työkalussa asiakkaan kanssa suoritetaan valintaprosessi läpi, jossa määritellään taloon tuleva talotekniikka sekä automaatio-ominaisuudet. ...
    • Myynninedistämiskampanja : Case-yritys Peli-Bunkkeri Oy 

      Huotari, Toni (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)
      Markkinointiviestinnällä halutaan aikaansaada sen kohderyhmässä markkinoijan kannalta positiivisia vaikutuksia. Vaikutukset voivat olla suoria tai välillisiä, ja erilaisia vaikutuskeinoja on monia. Yksi markkinointiviestinnän ...
    • Myyntiennusteet tuotannonsuunnittelun ohjauksessa 

      Tuomikoski, Anssi (2015)
      Opinnäytetyön aiheena oli Ouman Oy:n ennusteprosessin kehittäminen. Työn tavoitteena oli löytää keino, jolla myynnin ennusteet saataisiin helposti tuotannon ja oston suunnittelun tueksi. Tarkoituksena oli kehittää sellainen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad