Haku
Viitteet 1-10 / 44
Digistrategian rakentaminen pienyritykselle: Case LVI-suunnittelutoimisto
(2021)
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen budjetin digistrategian rakentamista pienyritykselle. Työssä paneuduttiin ensin teorian avulla digimarkkinointiin ja pienen budjetin digimarkkinointikeinoihin ja sen ...
Koneinvestoinnit – Leasing- vai osamaksurahoitus?
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vertailla koneiden ja kaluston leasing- ja osamaksurahoituksen eroja selvittämällä kummankin rahoitusmuodon ominaisuudet. Asiakasyritykselle on annettu suositus parhaiten soveltuvasta ...
Suunnitelma Satakunnan Sininauha ry:n vastuullisuusohjelmaksi
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia vastuullisuusohjelma Satakunnan Sininauha ry:lle. Satakunnan Sininauha on Satakunnassa ja erityisesti Porin seudulla toimiva yleishyödyllinen yhdistys, joka tarjoaa asumispalveluita ...
Sähköisten ostolaskujen käyttöönotto ja automatisointi Lemonsoft-ympäristössä : Asiakkaan opas
(2023)
Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli laatia erään tilitoimiston asiakkaille opas sähköisten ostolaskujen käyttöönotosta. Työn fokuksessa olivat tilitoimiston asiakkaiden ostolaskuprosessi sekä ostolaskujen käsittely ...
Liikeidean kirkastaminen kyselytutkimuksen avulla Porin K-Raudassa
(2023)
Työn toimeksiantajana oli Porin K-Rauta Saarikallion Oy. Tutkimusongelmana oli kyselytutkimuksen avulla saada kehitysideoita liikeidean kirkastamiseen sekä SWOT- ja kilpailija-analyysin luominen näiden pohjalta. Tutkimus ...
Viisivuotinen strategia : Case KATIM
(2023)
Tässä opinnäytetyössä päivitettiin yrityksen KATIM viisivuotinen strategia. Projekti tehtiin keräämällä aineistoa yrityksen johdolta ja keskustelujen kautta. Toimeksiantajana toimi Digital 14 Oy.
Päätavoitteena oli ...
Markkinointisuunnitelma : Laukku Marjanen Ky
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Laukku Marjaselle. Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuloksena on markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajalla ei ole tällä hetkellä markkinointisuunnitelmaa, ...
Markkinatutkimus: Digitalisaation tila menestyneissä satakuntalaisissa yrityksissä
(2021)
Tämän opinnäytetyön päätavoitteena oli selvittää satakuntalaisten yritysten digitalisaation tila. Tutkimus toteutettiin keväällä 2021. Toimeksiantaja oli porilainen IT-alan yritys Hubble Oy. Tavoitteena oli saada selvyys, ...
Käytännön opas pienyrityksen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda käytännön opas, jonka avulla toimeksiantajayritys saa välineitä tehostaakseen markkinointiaan sosiaalisessa mediassa ja hankkiakseen tätä kautta lisää näkyvyyttä ...
Mikroyritysten riskien tunnistaminen
(2022)
Kaikkeen yritystoimintaan liittyy riskejä. Järjestelmällinen ja jatkuva riskienhallinta on yritysten strateginen menestystekijä. Sen avulla yritykset pyrkivät sopeuttamaan toimintaansa toimintaympäristön muutoksiin ja ...