Haku
Viitteet 1-10 / 20
Jälkimarkkinointi asiakkuusjohtamisen tukena
(2021)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen jälkimarkkinoinnin tarve, jotta se vastaisi asiakasjohtamisen tavoitteita. Opinnäytetyön lähestymistapana on tapaustutkimus. ...
Palvelun laadun ja asiakaskokemuksen kehittäminen asiakaspalveluyksikössä
(2020)
Asiakkaan kokemus saamastaan palvelusta vaikuttaa organisaation toimintaan useilla tavoilla. Tämä pätee myös julkisella sektorilla, vaikka asiakaspalvelun vaikutus esimerkiksi taloudelliseen tulokseen ei välttämättä ...
Psykologinen turvallisuus tiimityössä
(2021)
Kehittämistyön tavoitteena oli kartoittaa psykologisen turvallisuuden nykytilaa sekä selvittää sen ylläpitämisen ja kehittämisen mahdollisuuksia tiimityössä Satakunnan ammattikorkeakoulussa (SAMK).
Kehittämistyön ...
Seuratoiminnan kehittäminen Ulvilan Pesä-Veikot ry:ssä
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Ulvilan Pesä-Veikot ry, joka on ulvilalainen pesäpalloseura. Kehittämistyön tavoitteena oli luoda seuralle uusi strategia, visio, missio, arvot, vuosikellot ja johtokunnan jäsenille ...
Etäesimies työntekijän osaamisen kehittämisen tukijana
(2021)
Tiivistelmä
Opinnäytetyön kohdeorganisaationa toimi Sisä-Suomen verotoimisto, jolla on toimipisteitä neljällä eri paikkakunnalla. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kehittämisehdotuksia siitä, miten kohdeorganisaatiossa ...
Myyjien sitouttaminen alkuperehdytyksen avulla
(2023)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli selvittää perehdytyksen ja koeaikakeskustelujen nykytila ja miten näitä tulisi kehittää sekä tuottaa perehdytys- ja koeaikakeskusteludokumentit myymäläpäälliköiden ja myyjien tueksi ...
Itsensä johtaminen asiantuntijaorganisaatiossa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa itsensä johtamisen koulutustilaisuus asiantuntijaorganisaation asiantuntijoille. Koulutuksen tarkoituksena oli kouluttaa asiantuntijoille, mitä itsensä johtaminen ...
Alisuoriutumisesta hyvään suoritukseen opetustyössä
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mistä alisuoriutuminen opetustyössä johtuu ja voidaanko esihenkilötyöllä estää tai vähentää opetushenkilöstön alisuoriutumista Länsirannikon Koulutus Oy Winnovassa.
Teoreettinen ...
Sisäisen digimaturiteetin kasvattaminen julkishallinnossa
(2024)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Verohallinnon sisäisen digimaturiteetin taso. Ennen mittausta selvitettiin jo olemassa olevia digimaturiteettimalleja, sekä tehtiin johtopäätös siitä, mitä eri digimaturiteettimallien ...
Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen. Toimeksiantajana toimi Porin kauppahalli. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisilla markkinointipanostuksilla ja - painotuksilla Porin ...