Haku
Viitteet 1-10 / 35
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä ohjeistetaan miten lähteä rakentamaan omaa henkilöbrändiä sosiaaliseen mediaan tai kehittää jo olemassa olevaa henkilöbrändiä. Lisäksi opinnäytetyössä tutkittiin mitä mahdollisuuksia hyvä henkilöbrändäys ...
Kivikylän messumatka Grüne Wocheen 2020
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kertoa tammikuun 2020 reissusta Berliinin Grüne Woche -messuille. Työn teoriaosuudessa käsiteltiin markkinoinnin perusteita, esiteltiin Grüne Woche -kuluttajamessut, Kivikylän Kotipalvaamo Oy ...
Digistrategian rakentaminen pienyritykselle: Case LVI-suunnittelutoimisto
(2021)
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen budjetin digistrategian rakentamista pienyritykselle. Työssä paneuduttiin ensin teorian avulla digimarkkinointiin ja pienen budjetin digimarkkinointikeinoihin ja sen ...
Toimeksiantaja X myyntiprosessin implementointi
(2023)
Tässä opinnäytetyössä keskityttiin B2B-myyntiin, B2B-asiakkaiden ostokäyttäytymiseen sekä organisaatiomuutoksen läpiviemiseen. Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida Toimeksiantaja X:n myyntiprosessin implementoinnin syitä, ...
Liikeidean kirkastaminen kyselytutkimuksen avulla Porin K-Raudassa
(2023)
Työn toimeksiantajana oli Porin K-Rauta Saarikallion Oy. Tutkimusongelmana oli kyselytutkimuksen avulla saada kehitysideoita liikeidean kirkastamiseen sekä SWOT- ja kilpailija-analyysin luominen näiden pohjalta. Tutkimus ...
Viisivuotinen strategia : Case KATIM
(2023)
Tässä opinnäytetyössä päivitettiin yrityksen KATIM viisivuotinen strategia. Projekti tehtiin keräämällä aineistoa yrityksen johdolta ja keskustelujen kautta. Toimeksiantajana toimi Digital 14 Oy.
Päätavoitteena oli ...
Markkinointisuunnitelma : Laukku Marjanen Ky
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Laukku Marjaselle. Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuloksena on markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajalla ei ole tällä hetkellä markkinointisuunnitelmaa, ...
Käytännön opas pienyrityksen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda käytännön opas, jonka avulla toimeksiantajayritys saa välineitä tehostaakseen markkinointiaan sosiaalisessa mediassa ja hankkiakseen tätä kautta lisää näkyvyyttä ...
Brändiarvon rakentaminen ja sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: West Creative Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma West Creative osakeyhtiölle. Toimeksiantajan tavoitteena oli välittyä digimarkkinoinnissa paremmin asiakkailleen brändin rakentajana. Työ ...
Bliss Clinicin markkinointi sosiaalisessa mediassa: suunnittelusta toteutukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli Bliss Clinicin sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä ihmisten tietoisuuden ja ymmärtämisen lisääminen kiropraktiikkaa kohtaan lääkkeettömänä vaihtoehtona ihmisten ...