- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 20270-20289 / 20387
-
Yritysasiakkaan käyttäytyminen ja tavoittaminen tapahtumatuottajan näkökulmasta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän tutkielmallisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää vastaavatko toimeksiantajan nykyiset toimintatavat yritysasiakkaiden odotuksia. Lopputuloksen toivottiin antavan suuntaa myös markkinointitoimenpiteiden ... -
Yritysasiakkaan ostokriteerien ja kuluttaja-asiakkaan tarpeiden huomioiminen henkilöstöravintolapalvelujen kilpailutuksessa ja
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Yritysasiakkaan ostokriteerien ja kuluttaja-asiakkaan tarpeiden huomioiminen henkilöstö-ravintolapalvelujen kilpailutuksessa ja palvelukonseptin suunnittelussa - Esimerkkinä Fazer Food Services Oy Vuosi 2013 Sivumäärä ... -
Yritysasiakkaiden osoitetietohallintaprosessin kehittäminen Case: Itella Oyj
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön aiheena oli asiakkuudenhallinta. Asiakkuuden hallinnan lisäksi opinnäytetyössä käsiteltiin markkinointiviestintää sekä prosessien hallintaa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen ... -
Yritysasiakkaiden ostoprosessi palveluliiketoiminnassa
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajayrityksen X yritysasiakkaiden ostokäyttäytymistä ja ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Haastattelujen avulla selvitettiin, mistä yritysasiakkaiden ostoprosessi ... -
Yritysasiakkaiden tyytyväisyys Terveystalon viestintään CASE: Lohja, Kirkkonummi ja Raasepori
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäyteyön aiheena oli tutkia Terveystalo Lohjan, Kirkkonummen ja Raaseporin asiakasyritysten tyytyväisyyttä heille suunnattuun viestintään. Tutkimuksen tarkoituksena oli löytää asiakasyritysten tyytyväisyyteen ja/tai ... -
Yritysasiakkaiden tyytyväisyys Yritys X: n palvelun laatuun
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Tässä opinnäytetyössä tutkitaan yritysasiakkaiden tyytyväisyyttä Yritys X:n tarjoaman palvelun laatuun. Opinnäytetyö tehdään toimeksiantona Yritys X:lle, joka on etnisten tuotteiden maahantuonti- ja markkinointiyritys. ... -
Yritysasiakkuuksien kehittäminen koulutusorganisaatiossa : case: Hyria
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Ammatillisen koulutuksen kentällä tapahtuvat muutokset ajavat koulutuksen järjestäjät kehittämään toimintojaan asiakaslähtöisemmäksi. Tämä opinnäytetyö toteutettiin toisen asteen ammatillista koulutusta järjestävälle Hyria ... -
Yritysblogi imagoviestinnän työkaluna ammattikorkeakoulun ohjauspalvelussa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön aiheena on yritysblogi imagoviestinnän työkaluna. Toimeksiantajana opinnäytetyössä toimii Laurea-ammattikorkeakoulun sisäinen palvelu, DigiTeam, joka on erikoistunut digitaalisten ympäristöjen ... -
Yritysbrändin vaikutus kuluttajan ostopäätökseen
(2020)Tässä opinnäytetyössä käsitellään brändiä sekä ostokäyttäytymistä, jotka ovat tutkimuksen keskeiset käsitteet. Tarkoitus on kertoa lukijalle, että miten vahva yritysbrändi rakennetaan yritykselle ja millaisia vaikutuksia ... -
Yritysesittelyvideon toteuttaminen rekrytointiprosessin apuvälineeksi
(2020)Opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin yritykselle mahdollisimman toimiva ja kaikenkattava yritysesittely rekrytointitarkoitukseen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa videoprojekti, jonka sisällön suunnittelussa ... -
Yritysfuusion aikana tapahtuva asiakaspalvelun kehittäminen mobiilimaksamisen alalla
(2023)Tämän opinnäytetyön päätavoitteena oli tarkkailla, kehittää ja saada syvempää ymmärrystä asiakaspalvelualasta Vipps MobilePay A/S, Suomen sivuliike -yrityksessä, joka on keskeinen toimija mobiilimaksualalla Suomessa, ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Yritysilme uudelle pienyritykselle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli yritysilmeen suunnitteleminen ja toteuttaminen uudelle pienyritykselle. Tavoitteena oli toteuttaa yritykselle logo, verkkosivusto, käyntikortti ja sähköinen lomakepohja. ... -
Yrityskauppaan valmistautuminen ja due diligence -tarkastukset suomalaisen pk-yrityksen kaupassa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Suomessa tehtiin vuonna 2012 lähes 500 yrityskauppaa, joissa määräysvalta yrityksessä vaihtui. Yrityskauppojen lukumäärä tulee kasvamaan tulevaisuudessa suurten ikäluokkien eläköitymisen myötä. Yrityskaupat ovat lisäksi ... -
Yrityskulttuurimuotoilu : mitä se on ja miten sitä tehdään
(2020)Yrityskulttuurimuotoilu tarkoittaa ihmislähtöistä ja muotoiluajattelua hyödyntävää tapaa luoda uusia, ja kehittää vanhoja, yrityskulttuuriin vaikuttavia arvoja, rakenteita ja käytäntöjä. Siinä hyödynnetään palvelumuotoilun ... -
Yrityskulttuurin muutosjohtamisen vaikutukset työhyvinvointiin
(2020)Opinnäytetyössä tutkittiin muutosjohtamisen vaikutusta työhyvinvointiin matkustaja-aluksella. Suomalainen merenkulku elää voimakkaan muutoksen aikaa ja henkilöstö on osa muutosta. Asenteiden muutos päihteiden käyttöön ja ... -
Yrityskuva ja identiteetti muutoksen keskellä : Case: OKO on nyt Pohjola
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön tarkoitus on selvittää henkilöstön ajatuksia yrityskuvasta ja yrityksen identiteetistä muutosprosessin aikana ja sen jälkeen. Tutkimus on luonteeltaan kuvaileva ja kartoittava ja sen toivotaan vastaavan ... -
Yrityskuvan kehittäminen Merciv Oy:lle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön aiheena on tarkastella siivousalan pienyrityksen Merciv Oy:n tämänhetkistä ja tulevaa tavoiteyrityskuvaa sekä löytää kehitysehdotuksia yrityskuvan muuttamista varten. Merciv Oy on siivousalan pienyritys, joka ... -
Yrityskuvatutkimus Orimattilan pankeista
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää millaiset yrityskuvat Orimattilan kolmella pankilla on orimattilalaisten yksityisasiakkaiden keskuudessa. Orimattilan pankkien yrityskuvaa ei ole tutkittu, joten tutkimukselle ... -
Yrityslähestymiskielto työnantajan keinoksi huolehtia turvallisuudesta
(2022)Monenlaiset yritysten kohtaamat häiriöt sekä työntekijöihin kohdistuvat uhkatilanteet ovat lisääntyneet ja arkipäiväistyneet. Yrityksillä tulisi olla mahdollisuus suojautua häiriöiltä ja uhkatilanteilta tarpeeksi kattavalla ... -
Yritysmarkkinointisuunnitelma : -Case Kakadu Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön aihe on yritysmarkkinointisuunnitelman kehittäminen tilasuunnitteluyritys Kakadu Oy:lle. Työn tavoitteena on segmentoida Kakadu Oy:n asiakaskunta ja määrittää tärkein asiakassegmentti sekä tehdä valitulle, ...