- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

Viitteet 20270-20289 / 20387

    • Yritysasiakkaan käyttäytyminen ja tavoittaminen tapahtumatuottajan näkökulmasta 

      Suokas, Mikko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämän tutkielmallisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää vastaavatko toimeksiantajan nykyiset toimintatavat yritysasiakkaiden odotuksia. Lopputuloksen toivottiin antavan suuntaa myös markkinointitoimenpiteiden ...
    • Yritysasiakkaan ostokriteerien ja kuluttaja-asiakkaan tarpeiden huomioiminen henkilöstöravintolapalvelujen kilpailutuksessa ja 

      Paasonen, Timo (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Yritysasiakkaan ostokriteerien ja kuluttaja-asiakkaan tarpeiden huomioiminen henkilöstö-ravintolapalvelujen kilpailutuksessa ja palvelukonseptin suunnittelussa - Esimerkkinä Fazer Food Services Oy Vuosi 2013 Sivumäärä ...
    • Yritysasiakkaiden osoitetietohallintaprosessin kehittäminen Case: Itella Oyj 

      Ilmonen, Satu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön aiheena oli asiakkuudenhallinta. Asiakkuuden hallinnan lisäksi opinnäytetyössä käsiteltiin markkinointiviestintää sekä prosessien hallintaa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen ...
    • Yritysasiakkaiden ostoprosessi palveluliiketoiminnassa 

      Kantero, Jani (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajayrityksen X yritysasiakkaiden ostokäyttäytymistä ja ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Haastattelujen avulla selvitettiin, mistä yritysasiakkaiden ostoprosessi ...
    • Yritysasiakkaiden tyytyväisyys Terveystalon viestintään CASE: Lohja, Kirkkonummi ja Raasepori 

      Mamia, Sofia; Malmström, Mikaela (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäyteyön aiheena oli tutkia Terveystalo Lohjan, Kirkkonummen ja Raaseporin asiakasyritysten tyytyväisyyttä heille suunnattuun viestintään. Tutkimuksen tarkoituksena oli löytää asiakasyritysten tyytyväisyyteen ja/tai ...
    • Yritysasiakkaiden tyytyväisyys Yritys X: n palvelun laatuun 

      Auer, Katri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan yritysasiakkaiden tyytyväisyyttä Yritys X:n tarjoaman palvelun laatuun. Opinnäytetyö tehdään toimeksiantona Yritys X:lle, joka on etnisten tuotteiden maahantuonti- ja markkinointiyritys. ...
    • Yritysasiakkuuksien kehittäminen koulutusorganisaatiossa : case: Hyria 

      Piekkari, Leena (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Ammatillisen koulutuksen kentällä tapahtuvat muutokset ajavat koulutuksen järjestäjät kehittämään toimintojaan asiakaslähtöisemmäksi. Tämä opinnäytetyö toteutettiin toisen asteen ammatillista koulutusta järjestävälle Hyria ...
    • Yritysblogi imagoviestinnän työkaluna ammattikorkeakoulun ohjauspalvelussa 

      Raski, Katja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön aiheena on yritysblogi imagoviestinnän työkaluna. Toimeksiantajana opinnäytetyössä toimii Laurea-ammattikorkeakoulun sisäinen palvelu, DigiTeam, joka on erikoistunut digitaalisten ympäristöjen ...
    • Yritysbrändin vaikutus kuluttajan ostopäätökseen 

      Muurinen, Samuli; Santala, Janne (2020)
      Tässä opinnäytetyössä käsitellään brändiä sekä ostokäyttäytymistä, jotka ovat tutkimuksen keskeiset käsitteet. Tarkoitus on kertoa lukijalle, että miten vahva yritysbrändi rakennetaan yritykselle ja millaisia vaikutuksia ...
    • Yritysesittelyvideon toteuttaminen rekrytointiprosessin apuvälineeksi 

      Husseini, Arezoo (2020)
      Opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin yritykselle mahdollisimman toimiva ja kaikenkattava yritysesittely rekrytointitarkoitukseen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa videoprojekti, jonka sisällön suunnittelussa ...
    • Yritysfuusion aikana tapahtuva asiakaspalvelun kehittäminen mobiilimaksamisen alalla 

      Nurmela, Roni (2023)
      Tämän opinnäytetyön päätavoitteena oli tarkkailla, kehittää ja saada syvempää ymmärrystä asiakaspalvelualasta Vipps MobilePay A/S, Suomen sivuliike -yrityksessä, joka on keskeinen toimija mobiilimaksualalla Suomessa, ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Yritysilme uudelle pienyritykselle 

      Ruka, Valon (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli yritysilmeen suunnitteleminen ja toteuttaminen uudelle pienyritykselle. Tavoitteena oli toteuttaa yritykselle logo, verkkosivusto, käyntikortti ja sähköinen lomakepohja. ...
    • Yrityskauppaan valmistautuminen ja due diligence -tarkastukset suomalaisen pk-yrityksen kaupassa 

      Sääskilahti, Terhi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Suomessa tehtiin vuonna 2012 lähes 500 yrityskauppaa, joissa määräysvalta yrityksessä vaihtui. Yrityskauppojen lukumäärä tulee kasvamaan tulevaisuudessa suurten ikäluokkien eläköitymisen myötä. Yrityskaupat ovat lisäksi ...
    • Yrityskulttuurimuotoilu : mitä se on ja miten sitä tehdään 

      Kursukangas, Enna (2020)
      Yrityskulttuurimuotoilu tarkoittaa ihmislähtöistä ja muotoiluajattelua hyödyntävää tapaa luoda uusia, ja kehittää vanhoja, yrityskulttuuriin vaikuttavia arvoja, rakenteita ja käytäntöjä. Siinä hyödynnetään palvelumuotoilun ...
    • Yrityskulttuurin muutosjohtamisen vaikutukset työhyvinvointiin 

      Vanhanen, Paulus (2020)
      Opinnäytetyössä tutkittiin muutosjohtamisen vaikutusta työhyvinvointiin matkustaja-aluksella. Suomalainen merenkulku elää voimakkaan muutoksen aikaa ja henkilöstö on osa muutosta. Asenteiden muutos päihteiden käyttöön ja ...
    • Yrityskuva ja identiteetti muutoksen keskellä : Case: OKO on nyt Pohjola 

      Kivinen, Minttu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön tarkoitus on selvittää henkilöstön ajatuksia yrityskuvasta ja yrityksen identiteetistä muutosprosessin aikana ja sen jälkeen. Tutkimus on luonteeltaan kuvaileva ja kartoittava ja sen toivotaan vastaavan ...
    • Yrityskuvan kehittäminen Merciv Oy:lle 

      Rajajärvi, Laura (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön aiheena on tarkastella siivousalan pienyrityksen Merciv Oy:n tämänhetkistä ja tulevaa tavoiteyrityskuvaa sekä löytää kehitysehdotuksia yrityskuvan muuttamista varten. Merciv Oy on siivousalan pienyritys, joka ...
    • Yrityskuvatutkimus Orimattilan pankeista 

      Roine, Elisa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää millaiset yrityskuvat Orimattilan kolmella pankilla on orimattilalaisten yksityisasiakkaiden keskuudessa. Orimattilan pankkien yrityskuvaa ei ole tutkittu, joten tutkimukselle ...
    • Yrityslähestymiskielto työnantajan keinoksi huolehtia turvallisuudesta 

      Rantamaula, Joni (2022)
      Monenlaiset yritysten kohtaamat häiriöt sekä työntekijöihin kohdistuvat uhkatilanteet ovat lisääntyneet ja arkipäiväistyneet. Yrityksillä tulisi olla mahdollisuus suojautua häiriöiltä ja uhkatilanteilta tarpeeksi kattavalla ...
    • Yritysmarkkinointisuunnitelma : -Case Kakadu Oy 

      Lamberg, Leena (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön aihe on yritysmarkkinointisuunnitelman kehittäminen tilasuunnitteluyritys Kakadu Oy:lle. Työn tavoitteena on segmentoida Kakadu Oy:n asiakaskunta ja määrittää tärkein asiakassegmentti sekä tehdä valitulle, ...