"games" - Selaus asiasanan mukaan Karelia-ammattikorkeakoulu

    • Applying Flux Architecture to an Unreal Engine Game 

      Jako, Riku (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, voiko Flux-ohjelmistoarkkitehtuuria hyödyntää Unreal Enginen visuaalisella ohjelmoinnilla toteutetussa pelissä sekä auttaako se ihmisiä, joilla on vähäinen kokemus Unreal Enginestä ...
    • Hacking Detection in Unreal Engine 4 

      Telimaa, Elmeri (2021)
      Tämän opinnäytetön tavoitteena on löytää Unreal Engine 4-pelimoottoriin integroitu työkalu, jonka avulla voidaan havaita ja estää huijaamista. Menetelmän tulisi olla nopea ottaa käyttöön projektissa. Tähän tavoitteeseen ...
    • How Publishing Companies Affect New Video Game Studios in North Karelia 

      Tamminen, Tino (2022)
      The task of this research is to figure out how video game publishers affect video game developers when the developers are starting up their operations in North Karelia. This research was done to figure out if the relationship ...