Haku
Viitteet 1-10 / 10
PELIKEHITYKSEN VAIHEET JA VAHINKOMALLINNUKSEN TOTEUTTAMINEN
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää yksinkertainen autopeli ja selvittää, miten peliin
toteutetaan vahinkomallinnus. Pelin kohdealusta on PC. Tavoitteena on myös käydä läpi
pelikehityksen vaiheita sekä tämän hetken ...
Peliohjelmoijana 3D-tasohyppelypelin kehitysprojektissa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä seurataan peliohjelmoijan arkea ja työskentelyä 3Dtasohyppelypelin kehitysprojektissa. Päiväkirjatyöskentelyä seurattiin 65 työpäivän eli 13 työviikon ajan. Opinnäytetyön tavoitteina oli kirjoittajan ...
Fullstack-kehitys ohjelmistoyrityksessä
(2023)
Opinnäytetyö on toteutettu päiväkirjamuotoisena ja siinä seurataan ohjelmistokehittäjän työtehtäviä ja kehittymistä 13 viikon aikajaksolla keväällä 2023 ja viikon aikajaksolla syksyllä 2023. Kirjoittajan työtehtävät koostuvat ...
Konsultin arki julkishallinnossa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata vanhemman konsultin arkea ja erilaisia työtehtäviä julkishallinnon strategiatyön ja digitalisaation liittyvän kehittämisen parissa. Opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena ...
Vaatimusmäärittelyprosessin kehittäminen automaatio-ohjelmoinnissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää uusia keinoja, joilla voidaan kehittää toimeksiantajan vaatimusmäärittelyprosessia. Tavoitteena on löytää ratkaisuja yleisimpiin vaatimusmäärittelyssä esiintyviin haasteisiin ja siihen, ...
Ylläpitotiimin jäsenenä kehittyminen
(2022)
Opinnäytetyö on kirjoitettu päiväkirjamuotoisena toteutuksena, jossa seurataan kirjoittajan työskentelyä ohjelmistokehittäjänä pilvipohjaisen tuotteen ylläpitotehtävissä n. 17 viikon (65 työpäivää) mittaisen ajanjakson ...
Tuotepäällikkö tuoteperheen johtajana
(2022)
Opinnäytetyössä seurataan kirjoittajan ammatillista kehittymistä, omassa työssään, ohjelmistokehityksen tuotepäällikön roolissa. Kirjoittaja kirjoittaa päiväkirjaa 13 viikon ajan kuvaten omaa työskentelyään organisaatiossa. ...
Tilausjärjestelmän suunnittelu teollisuuden yritykselle
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli suunnitella asiakasyritykselle tilaustenhallintajärjestelmä osaksi heidän nykyistä toiminnanohjausjärjestelmäänsä. Järjestelmän tarkoituksena on helpottaa yrityksen tilausten käsittelyä ja kehittää ...
Vahvan tunnistautumisen käyttöönottosuunnitelma web-sovellukseen
(2024)
Opinnäytetyön aiheena oli käyttöönottosuunnitelman kehittäminen vahvan tunnistautumisen integroimiseksi web-sovellukseen. Vahva tunnistautuminen muodostaa olennaisen osan modernista tietoturvastrategiasta verkkopalveluissa ...
Bonusjärjestelmän suunnittelu atFlow Oy:n verkkokauppa-alustaan
(2024)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli bonusjärjestelmän suunnittelu atFlow Oy:n verkkokauppa-alustaan. Suunnitteluun kuului toiminnallisen vaatimusmäärittelyn luominen ja visuaalisen ulkoasun suunnittelu. Lisäksi ...