"ohjelmointi" - Selaus asiasanan mukaan Vaasan ammattikorkeakoulu

    • 3D-pelin kehitystä Unreal Enginellä 

      Ratilainen, Tomi (2022)
      Tässä opinnäytetyössä on tarkoitus toteuttaa ja itseoppia Unreal Enginellä roolipelin tekoa. Suurin tavoite on päästä keskittymään pelaajan käyttöliittymän tekemiseen. Työssä kerrotaan hieman tietoperustaa käytettävistä ...
    • Accruals with RPA 

      Ekblom, Visa (2020)
      Tämän opinnäytetyön tavoite oli käyttää ohjelmistorobotiikkaa parantamaan ostolaskujen kustannusjaksotusten kirjaamista palvelukeskuksen ostolaskuprosessissa. Ostolaskujen kustannusjaksotusten kirjaaminen on uusi tehtävä ...
    • Addis – A City Guide Mobile Application 

      Solomon, Wubshet (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2016)
      The rapid growth of tourism industry in Addis Ababa, the capital city of Ethiopia, attracts many tourist and today the country becoming one of the tourist destinations in Africa. In addition the city is the seat for African ...
    • Android -sovellus auton lämmitysjärjestelmän etäkäyttöön 

      Ikola, Jesse (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tässä opinnäytetyössä kehitettiin sovellus Android-mobiilikäyttöjärjestelmälle autojen polttoainekäyttöisten lisälämmittimien, kuten Webaston etäohjausta varten, käyttäen laitteiden väliseen kommunikointiin GSM-verkkoa. ...
    • Android Mobile Application for Student Enrollment System 

      Tefera, Tsegaye (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
      Due to the increasing saturation of the mobile technology, mobile applications have gained significant business reputation. Things become easier after we start to use Mobile or tablet Applications. Android is one of the ...
    • Arduino-Piano 

      Myllyniemi, Kerttu (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena on tehdä pianosta noin oktaavin kokoinen, eli kahdeksan koskettimen levyinen. Tällöin piano kulkeutuu mukana pienemmässäkin tilassa. Laite on suunniteltu siten, että se päästää ääntä ilman, että ...
    • Assignment Tracking Android Application 

      Akanni, Feranmi Timothy (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2016)
      One of the common ways of checking that knowledge is impacted into students at every level of education is by giving various tasks to students and part of the responsibilities of the teacher is to give assignments to ...
    • Automaattinen kastelujärjestelmä pienkasveille 

      Valkosalo, Sami (2024)
      Kasvien kasvattaminen kotiolosuhteissa voi osoittautua hankalaksi niiden vaativien kasvuympäristö vaatimuksien takia. Kasvi ei välttämättä pysty menestymään, mikäli se ei saa riittävästi valoa, vettä ja lämpöä. Näiden ...
    • Automatisoitu kasvien kastelujärjestelmä 

      Laaksonen, Jere (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä automatisoitu kastelujärjestelmä huonekasveille, mikä osaisi huolehtia itsenäisesti huonekasvien kastelusta. Kastelujärjestelmä on suunniteltu ESP8266-mikro-ohjaimelle. ESP on yhteydessä ...
    • B2B-kontaktipankki 

      Lehtonen, Samu (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän työn tavoitteena oli luoda LeadDesk Oy:lle B2B kontaktien hakutyökalu, jonka kautta asiakkaat voivat tehdä suodatuksia ja ladata suodatuksen mukaisten kontaktien tiedot. Sovellus toteutettiin pilvipohjaiseksi palveluksi, ...
    • Behavior Design of Nao Humanoid Robot: a Case of Picking up the Ball and Throwing into the Box 

      Lin, Han (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
      This thesis introduces the behavior design of the Nao humanoid robot: a case of picking up the ball and throwing into the box. In this thesis, red ball recognition, strategy design for tracking the ball, picking up the ...
    • Behavior Design of Nao Robot Playing Blackjack 

      Xia, Minxue (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
      The principal objective of this thesis was to explore the possibility of applying Nao robot in the gambling or gaming industry. In this thesis, Nao played Blackjack game as a player and announced the result of each round. ...
    • Behaviour Design of NAO Humanoid Robot Playing Tic Tac Toe Game 

      Wang, Chaoyue (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
      This thesis was written about my final project on the behaviour design of NAO humanoid robot playing Tic Tac Toe game. There are two parts in this thesis, the analysis of vision system and game strategy of Tic Tac Toe with ...
    • CakePHP verkkokehys 

      Kaikko, Sami (2023)
      Opinnäytetyö käsittelee CakePHP-ohjelmointikehystä ja sen käyttömahdollisuuksia web-sovellusten kehityksessä. Aluksi taustoitetaan modernin web-kehityksen tarvetta tehokkaille työkaluille, ja sitten syvennytään CakePHP:n ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • A College Android Mobile Application : All the College's information in one place 

      Shrestha, Sujan Raj (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2016)
      The world of technology is growing rapidly. Mobile devices and their applications are one of them. Android is one of the top operating systems, being one out of more than billions of devices. The main objective of the ...
    • COMTRADE parser 

      Savela, Patrik (2022)
      Opinnäytetyön tarkoitus oli muokata Windows-käyttöjärjestelmälle toteutettu C++ COMTRADE-jäsennin eli parseri Linux-käyttöjärjestelmälle yhteensopivaksi. Alkuperäinen toteutus käytti Windows-ohjelmointirajapintoja ja työn ...
    • Cross-platform development of the Smart Client application with Qt framework and QtQuick 

      Krajewski, Marek (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2016)
      In this thesis the Qt Framework is evaluated as the tool that can support the crossplatform development of desktop, mobile and embedded applications. Hence, a hybrid client application is developed to assess its capabilities ...
    • Datan visualisointi Pythonilla 

      Mäntylä, Lauri (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten datan visualisointisovellus luodaan Python-ohjelmointikielellä. Tavoitteena oli luoda verkkosovellus, jossa visualisoidaan dataa amerikkalaisen jääkiekkosarjan NHL:n ...
    • Design and Implementation of a Wireless ZigBee Mesh Network 

      Ouyang, Chenxi (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
      ZigBee is officially a wireless network protocol that is designed to be used with the low-data-rate sensor and control networks. The objective of this thesis was to implement a ZigBee mesh network with XBee 802.15.4 RF ...
    • Design and Implementation of Autonomous Stair Climbing with Nao Humanoid Robot 

      Lu, Wei (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
      With the development of humanoid robots, autonomous stair climbing is an important capability. Humanoid robots will play an important role in helping people tackle some basic problems in the future. The main contribution ...