"vähittäiskauppa" - Selaus asiasanan mukaan Hämeen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-6 / 6
-
How to Increase Customer Traffic in the Iittala Stores of Latvia and Lithuania : Marketing Communication plan
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)The commissioner of this thesis is Fiskars Oyj Abp. The author became acquainted with the company during her internship in Fiskars, Direct Consumer Sales of Iittala –team. Therefore it was natural for her to continue working ... -
Kalankäsittely vähittäismyymälöissä -valvontaprojektin suunnittelu ja toteuttaminen
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2011)Riihimäen, Lopen, Hausjärven ja Janakkalan kunnan alueella toteutettiin tammi-helmikuussa 2011 yhteinen valvontaprojekti, jonka tarkoituksena oli selvittää miten lainsäädännön vaatimukset toteutuvat kalankäsittelyn osalta ... -
Lähiruoan tie kauppaan ja kuluttajan ostoskoriin – opas lähiruokatuottajille ja kauppiaille
HAMKin e-julkaisuja 1/2023 (Hämeen ammattikorkeakoulu, 2023)Lähiruoan tie kauppaan ja kuluttajan ostoskoriin – opas lähiruokatuottajille ja kauppiaille Paikallisella ruokatuotannolla on tärkeä merkitys huoltovarmuuden ja aluetalouden kannalta. Paikallisten elintarvikeyritysten ... -
MS POWER BI -RAPORTIT ERP-JÄRJESTELMÄPROJEKTIN KÄYTTÖÖNOTON VALMISTELUUN JA MITTAAMISEEN: toimittajien tavaraostolaskutuksen seurannan suunnittelu ja toteuttaminen mvp
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää data-analyysin toteuttamista Excel-aineistosta MS Power BI -raportein. Toimeksiantajana toimi tukku- ja vähittäiskaupassa maanlaajuisesti vaikuttava yritys. Anonymisoitu toimeksiantaja ... -
Sirkkalehtimerkin ja kotimaisuuden ilmeneminen kasvihuonevihannesten vähittäiskaupassa
(2024)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Sirkkalehtimerkin näkyvyyttä ja kotimaisen tuotannon osuutta Suomen suurimmissa päivittäistavarakaupan ketjuissa. Työn tilaajana oli Kauppapuutarhaliitto ry. Aineiston keruu ... -
The Brand Awareness of Pelican Rouge Among Kesko retail
(2020)Brändit ovat jatkuvasti kasvava kategoria vallitsevassa liike-elämässä. Niille tarpeellinen näkyvyys, kuuluvuus ja tunnettuus luo kilpailua kyseisen tuotteen tai palvelun kategoriassa. Tunnettuus on tärkeä osa brändin ...