"yritysmarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Hämeen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-7 / 7
-
Asiakastyytyväisyyskysely B2B-asiakkaille
(2020)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajayrityksen yritysasiakkaiden tyytyväisyyttä. Toimeksiantajan toiveesta kysely rakennettiin asiakaskokemuksen eri vaiheita silmällä pitäen. ... -
B-to-b–asiakkaiden markkinointiviestintä : Case: Paikallislehti Keski-Häme
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Keski-Häme–lehden markkinointiviestintä b-to-b–ilmoitusasiakkaille ja se, miten yritysasiakkaat näkevät heihin kohdistuvan viestinnän. Työn toimeksiantajana toimii Paikallislehti ... -
Markkinointisuunnitelma : Case Pirkan Tilitoimisto Oy
(2019)Tässä opinnäytetyössä tehtiin markkinointisuunnitelma Pirkan Tilitoi-misto Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää case-yrityksen markkinointia ja sitä kautta lisätä yrityksen liikevaihtoa kautta. Opinnäytetyö ... -
Moving from B2C Markets to B2B Markets to Increase Competitiveness
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)The aim of this thesis is to write an action plan for business-to-business markets for the commissioning company, which requested to remain anonymous. The company is a small-scale Finnish company, which mainly offers ... -
Puutarha-alan yritysten markkinointi internetissä : Internetsivujen suunnittelu Tyrvännön marja ja vihannes -tilalle
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Jussipekka Markkasen yritys Tyrvännön Marja ja Vihannes Hattulassa. Työn taustana oli idea yritysesittelystä. Yrityksellä oli Facebook-sivut jo ennestään ja niiden rinnalle suunniteltiin ... -
Sisältömarkkinoinnin kehittäminen B2B-yrityksessä
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää B2B-yrityksen näkökulmasta sisältömarkkinoinnin ja -strategian tarkoitusta. Työn tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen, Lakan Betoni Oy:n, sisällöntuottamista. Lakan ... -
Sosiaalinen media B2B-markkinoinnin keinona
(2020)Opinnäytetyön tavoite oli tutkia, onko sosiaalisen median käyttö hyödyl-listä B2B -markkinoinnissa ja miten sitä tulisi hyödyntää B2B -markkinoinnin keinona. Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä toimii Qvantech Oy, jonka ...