"yritysmarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Hämeen ammattikorkeakoulu

    • Asiakastyytyväisyyskysely B2B-asiakkaille 

      Pummer, András (2020)
      Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajayrityksen yritysasiakkaiden tyytyväisyyttä. Toimeksiantajan toiveesta kysely rakennettiin asiakaskokemuksen eri vaiheita silmällä pitäen. ...
    • B-to-b–asiakkaiden markkinointiviestintä : Case: Paikallislehti Keski-Häme 

      Karppinen, Outi (Hämeen ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Keski-Häme–lehden markkinointiviestintä b-to-b–ilmoitusasiakkaille ja se, miten yritysasiakkaat näkevät heihin kohdistuvan viestinnän. Työn toimeksiantajana toimii Paikallislehti ...
    • Markkinointisuunnitelma : Case Pirkan Tilitoimisto Oy 

      Alajoki, Teemu (2019)
      Tässä opinnäytetyössä tehtiin markkinointisuunnitelma Pirkan Tilitoi-misto Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää case-yrityksen markkinointia ja sitä kautta lisätä yrityksen liikevaihtoa kautta. Opinnäytetyö ...
    • Moving from B2C Markets to B2B Markets to Increase Competitiveness 

      Tammivirta, Terhi (Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
      The aim of this thesis is to write an action plan for business-to-business markets for the commissioning company, which requested to remain anonymous. The company is a small-scale Finnish company, which mainly offers ...
    • Puutarha-alan yritysten markkinointi internetissä : Internetsivujen suunnittelu Tyrvännön marja ja vihannes -tilalle 

      Oksanen, Sari (Hämeen ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Jussipekka Markkasen yritys Tyrvännön Marja ja Vihannes Hattulassa. Työn taustana oli idea yritysesittelystä. Yrityksellä oli Facebook-sivut jo ennestään ja niiden rinnalle suunniteltiin ...
    • Sisältömarkkinoinnin kehittäminen B2B-yrityksessä 

      Nurmi, Suvi (Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää B2B-yrityksen näkökulmasta sisältömarkkinoinnin ja -strategian tarkoitusta. Työn tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen, Lakan Betoni Oy:n, sisällöntuottamista. Lakan ...
    • Sosiaalinen media B2B-markkinoinnin keinona 

      Valkama, Riina (2020)
      Opinnäytetyön tavoite oli tutkia, onko sosiaalisen median käyttö hyödyl-listä B2B -markkinoinnissa ja miten sitä tulisi hyödyntää B2B -markkinoinnin keinona. Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä toimii Qvantech Oy, jonka ...