"natiivimainonta" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • B2B-yritysten tavoittelemat hyödyt printtiadvertoriaaleista 

      Rautasalo, Elisa (2020)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, mitä hyötyjä B2B-yritykset tavoittelevat printtiadvertoriaaleilla, jotka ovat yksi natiivimainonnan julkaisumuodoista. Tarkoituksena oli myös selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat ...
    • Sisältömarkkinointi vaikuttamisen välineenä 

      Hurmerinta, Joni (2021)
      Opinnäytetyössä tutkittiin sisältömarkkinointia vaikuttamisen välineenä. Siinä keskityttiin digitaaliseen sisältömarkkinointiin sen nykyisen teorian ja käytännön pohjalta. Opinnäytetyössä esiteltiin sisältömarkkinoinnin ...
    • Verkkomainosten vaikutukset käyttäjäkokemukseen 

      Reen, Nuutti (2022)
      Tänä päivänä internet on keskeinen väylä mainostajille ja monet verkkosivustot tarjoavat käyttäjille maksutonta sisältöä, joka usein rahoitetaan mainosten avulla. Mainokset voivat kuitenkin vaikuttaa eri tavoin sivustojen ...