"natiivimainonta" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-3 / 3
-
B2B-yritysten tavoittelemat hyödyt printtiadvertoriaaleista
(2020)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, mitä hyötyjä B2B-yritykset tavoittelevat printtiadvertoriaaleilla, jotka ovat yksi natiivimainonnan julkaisumuodoista. Tarkoituksena oli myös selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat ... -
Sisältömarkkinointi vaikuttamisen välineenä
(2021)Opinnäytetyössä tutkittiin sisältömarkkinointia vaikuttamisen välineenä. Siinä keskityttiin digitaaliseen sisältömarkkinointiin sen nykyisen teorian ja käytännön pohjalta. Opinnäytetyössä esiteltiin sisältömarkkinoinnin ... -
Verkkomainosten vaikutukset käyttäjäkokemukseen
(2022)Tänä päivänä internet on keskeinen väylä mainostajille ja monet verkkosivustot tarjoavat käyttäjille maksutonta sisältöä, joka usein rahoitetaan mainosten avulla. Mainokset voivat kuitenkin vaikuttaa eri tavoin sivustojen ...