"z-sukupolvi" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 25
-
Adopting artificial intelligence for the learning and teaching of generation z in higher education
eSignals Research : 24.6.2021 (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2021)The adoption of artificial intelligence (AI) is rapidly growing as a means to enhance learning and teaching in higher education. Previous research on the characteristics of Generation Z students and the opportunities ... -
Developing the user path in a digital staffing platform
(2019)The staffing industry is growing and changing fast which has brought new digital alternatives for the traditional staffing services. One of these new digital alternatives is Treamer Oy, a Finnish startup company that has ... -
Eco-anxiety in travel decision making among Generations X and Z
(2020)Eco-anxiety is an unfortunate result of climate change that affects our health, attitudes and values. It’s a result of increased worry and desperation people are experiencing about the environment. Eco-anxiety can appear ... -
Kasvumarkkinoinnin suunnitelma media-alan yritykselle
(2023)Yritys voi hakea kasvua laajentamalla sen olemassa olevaa markkinaosuutta tai murtautumalla uusille markkinoille. Uudet markkinat tarkoittavat usein uusien kohderyhmien tavoittelua, jolloin yritykset tarvitsevat ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Kohderyhmään vetoava brändisisältö TikTokissa - Vuokkoset
(2022)TikTokin räjähdysmäisesti kasvanut suosio on johtanut siihen, että useat brändit näkevät sen potentiaalisena markkinointikanavana. Tämän lisäksi tieto siitä, että kanavan suurinta käyttäjäkuntaa edustaa sosiaalisen median ... -
Koronaepidemian vaikutus suomalaisen z-sukupolven motivaatioon matkailla vastuullisesti
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia, kuinka maailmanlaajuisesti vaikuttava epidemia muuttaa tietyn ikäisen ryhmän halukkuutta ottaa huomioon eri vastuullisen matkailun piirteitä tulevaisuudessa matkustaessa, sekä mitkä ... -
Lentoyhtiön valintaan vaikuttavat tekijät Z-sukupolven lentomatkustajilla
(2023)Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä asiat vaikuttavat lentoyhtiön valintaan Z-sukupolven lentomatkustajilla. Tutkimuksen alaongelmina olivat seuraavat kysymykset: Millaisia ostomotiiveja ... -
Nuoret aikuiset arvontojen kohderyhmänä asiakashankinnassa
(2022)Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia 20–35-vuotiaiden suomalaisten kuluttajien arvontoihin osallistumiseen vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona LeadSpark Oy:lle. LeadSpark on suomalainen ... -
Sateenkaarimarkkinoinnin vaikutus Z-sukupolven brändimielikuviin
(2022)Sateenkaarimarkkinointi on lisääntynyt viimeisten vuosien aikana valtavasti, kun yhä useampi yritys on halunnut osoittaa tukensa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä kohtaan. Sateenkaarimarkkinointi ilmenee useimmiten juuri ... -
Sijoitusinstrumenttien vastuullisuuden vaikutus Z-sukupolven sijoituspäätöksiin
(2023)Etenkin viime vuosina vastuullinen sijoittaminen on saavuttanut yhä useampia yksityissijoittajia kiinnostuksen kasvaessa vastuullisempaa yhteiskuntaa kohtaan. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten sijoitusinstrumenttien ... -
Sosiaalisen median vaikutus vaatebrändien suosittuuteen Z-sukupolven keskuudessa
(2020)Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median vaikutus vaatebrändien suosittuuteen Z-sukupolven keskuudessa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri sosiaalisen median kanavat vaikuttavat vaatebrändien ... -
Sosiaalisen median vaikutus Z-sukupolven ostokäyttäytymiseen
(2019)Sosiaalisen median vaikutusta Z-sukupolven ostokäyttäytymiseen on tutkittu vielä verrattain vähän. Nuorison kulutustottumuksia ja sosiaalisen median käyttöä on tarkasteltu ja selvitelty erillisinä ilmiöinä, mutta niiden ... -
Sosiaalisen vastuun merkitys Z-sukupolven valitessa työpaikkaa
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Z-sukupolven ja sosiaalisen vastuun yhteys ja löytää vastaus siihen, miten sosiaalinen vastuu vaikuttaa Z-sukupolven valitessa työpaikkaa. Tavoitteena oli selvittää Z-sukupolven ... -
Työnantajabrändin rakentaminen TikTok-videoilla : z-sukupolvi kohderyhmänä
(2023)Työelämä muuttuu jatkuvasti, joka luo uusia haasteita työnantajille. Nuori Z-sukupolvi on astunut työelämään uusine vaatimuksineen ja potentiaaliset työntekijät pitäisi tavoittaa, jotta organisaatio saisi tarvitsemansa ... -
Value Europe -hankkeeseen osallistuneen Z-sukupolven näkemys tapahtumien vastuullisuudesta
(2023)Tämän opinnäytetyön aiheena on tapahtumien vastuullisuus Z-sukupolven näkökulmasta. Työ on tutkimustyyppinen opinnäytetyö ja sen toimeksiantajana toimii Erasmus+ -projektin Value Eu rope -hanke. Opinnäytetyön tuloksia ... -
Vastuullisuuden vaikuttaminen Z-sukupolven vaatteiden ostopäätökseen
(2021)Kiihtyvä ilmastonmuutos on yksi tämän hetken suurimpia maailmanlaajuisia ongelmia. Toimialana vaateteollisuuden on todettu olevan yksi maailman saastuttavimpia. Vaateteollisuus on kompleksinen kokonaisuus, jota koskee suuri ... -
Z-sukupolven kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena on Z-sukupolven kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan. Kohderyhmä on suomea puhuvat Z-sukupolven edustajat. Z-sukupolvelliset ovat vuosina 1995–2015 syntyneet, mutta tämä tutkimus rajattiin ... -
Z-sukupolven kokemuksia ja odotuksia hyvästä päivittäisjohtamisesta ja työelämästä
(2019)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa Z-sukupolven edustajien kokemuksia ja odotuksia päivittäisjohtamisesta ja työelämästä yleensä. Tarve Z-sukupolven ajatusmallien tutkimukselle oli noussut esille useammissa ... -
Z-sukupolven matkailualan opiskelijoiden työelämäodotukset
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa matkailualaa opiskelevien Z-sukupolven edustajien odotuksia koskien työelämää, johtajuutta ja tulevaisuutta. Tavoitteena oli selvittää, millaisia odotuksia Z-sukupolven ... -
Z-sukupolven suhtautuminen muotialan vastuullisuusviestintään : Nuorten aikuisten ajatuksia vastuullisuusviestinnän läpinäkyvyydestä, viherpesusta ja vaateteollisuuden kestävyydestä
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten Z-sukupolvi suhtautuu muotialan vastuullisuusviestintään. Tutkimus rajattiin koskemaan vain 1996–2004 vuosien aikana syntyneitä sukupolven edustajia. Tutkimuksen avulla ...