Haku
Viitteet 1-10 / 67
Teknisen tuen toiminnan kehittäminen ja tehostaminen
(2024)
Päiväkirjaopinnäytetyössä seurattiin kahdeksan viikon ajan huoltoneuvojan työtä teknisessä tuessa. Kahdeksan viikon seurantajakso sijoittui ajalle 16.10.2023 – 8.12.2023. Opinnäytetyön seurantajaksonaikana on viikon välein ...
Projektimigraatiohallinnan parantaminen Nesteen SAP-projektissa
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin Neste Oyj:n toimeksiantona, jossa tutkittiin yrityksen siirtymistä vaiheittain SAP-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön projektien hallinnassa.
Opinnäytetyön aiheena oli projektimigraat ...
Valmentavan johtamisosaamisen arvioinnin kehittäminen Vantaan kaupungilla
(2024)
Valmentava johtaminen on yksi näkökulma uudenlaiseen, kannustavampaan johtamistapaan entisen käskyttämistyylin sijaan. Vantaan kaupungilla johtamistavaksi on tietoisesti valittu valmentava ote ja se näkyy strategiatasolla ...
Added value of product registration
(2024)
The case organization Vaisala was interested in finding out whether there was a need for a product registration that would attract customers. More specifically, the elements of added value were under the scope of this ...
Digitaalisen palvelun suunnittelua ohjaavia tekijöitä
(2024)
Digitaalisen palvelun suunnittelua ohjaavia tekijöitä on opinnäytetyö, joka pohjautuu kolmen opintojakson oppeihin ja opintojaksoilla tehtyihin työnäytteisiin. Opintojaksot tämän opinnäytetyön taustana olivat ohjelmistotuotannon ...
Tiedolla johtaminen asiantuntijatyössä
(2024)
Tiedolla johtaminen on organisaation toimintatapoja, joilla tietoa kerätään, analysoidaan, hyödynnetään, jaetaan, sovelletaan ja ylläpidetään päivittäisessä työssä. Tiedolla johtaminen sujuvoittaa työntekijöiden työntekoa, ...
Helsingin varhaiskasvattajien koettu työhyvinvointi ja heidän toiveensa keinoista sen parantamiseen
(2024)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Helsingissä työskentelevien varhaiskasvatuksen ammattilaisten koettua työhyvinvointia ja heidän toiveitaan keinoista sen parantamiseen. Helsingin varhaiskasvatuksen heikko tilanne on ollut ...
Asiakasryhmänpäällikkö päiväkirja
(2024)
Tässä päiväkirjaopinnäytetyössä seurattiin asiakasryhmänpäällikön työtä kahdeksan viikon ajan, 2.10.2023-26.11.2023. Jokaisen viikon päätteeksi tehty viikkoanalyysi toimi arvokkaana työkaluna ymmärtää työtehtävien ...
Puolustusministeriön sisäisesti tuottama raportointi ja sen hyödyntäminen sisäisesti
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä raportteja puolustusministeriössä tuotetaan, miten raporteista saatua tietoa hyödynnetään ja miten raportointia voisi tulevaisuudessa tehostaa, jotta se palvelisi ...
Opas työkaluista markkinoinnin ammattilaisille digitaalisen resilienssin vahvistamiseksi.
(2024)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja toteuttaa opas digitaalisen resilienssin vahvistamiseksi markkinointiammattilaisille vastauksena teknologian jatkuvasti muuttuvaan ja haastavaan ympäristöön. ...