"hakukonemarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Savonia-ammattikorkeakoulu

    • Digitaalisen markkinoinnin opas uudelle yrittäjälle 

      Pakarinen, Sampsa (2022)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kirjallisuuskatsauksen keinoin tuoda uuden yrittäjän tietoisuuteen keinoja tehdä digitaalista markkinointia ja nostaa yrityksensä haluttavuutta. Työssä lähdetään siitä olettamuksesta, ...
    • Digitaalisen markkinoinnin toimenpide-ehdotukset aloittavassa pienyrityksessä 

      Heikkinen, Riikka (2019)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kirjallisuuskatsaukseen perustuvan teorian avulla antaa toimintaansa aloittavalle pienyritykselle toimenpide-ehdotuksia markkinointiin. Opinnäytetyössä otetaan huomioon toiminnan alkumatkalla ...
    • Digitaalisten markkinointikanavien toimivuus : Case Stresstech Oy 

      Pelkonen, Aino (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämä opinnäytetyö on toteutettu yhteistyössä Stresstech Oy:n kanssa, joka toimii muun muassa auto-, ilmailu- ja koneteollisuudessa. Stresstech on kansainvälinen yritys, jonka asiakaskunta sijaitsee pääasiassa muualla kuin ...