"myyntityö" - Selaus asiasanan mukaan Savonia-ammattikorkeakoulu

    • Ammattikorkeakouluopiskelijoiden työnhakukanavat ja työnantajamielikuvan merkitys työnhaussa: tutkimus opiskelijarekrytoinnin kehittämisen tueksi 

      Laajapuro, Kerttu (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa monipuolista tietoa siitä, millainen työnantajamielikuva toimii houkuttelevana tekijänä ammattikorkeakouluopiskelijoiden työnhaussa ja millaisista kanavista he etsivät työtä. ...
    • Asiakastyytyväisyys Kuopion Prisman sport-osastolla 

      Tiihonen, Lauri (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tutkimus tehtiin Kuopion Prisman tarpeisiin kehittää sport-osaston palvelua ja valikoimaa. Asiakastyytyväisyystutkimuksella selvitettiin asiakasomistajien asiakastyytyväisyyttä Prisman sport-osastoa kohtaan. Prisma koki ...
    • Automyyjän perehdytysopas 

      Koskela, Antton (2019)
      Delta Auto Oy teki toimeksiannon uuden automyyjän perehdytysoppaan luomisesta sen ajankohtaisuuden vuoksi. Kuopion toimipisteessä aloitti kaksi automyyjää juuri ennen toimeksiantoa. Perehdytysoppaan tavoitteeksi asetettiin ...
    • B2B-myyjän opas AWE Some Advertising Oy:lle 

      Jauhiainen, Miska; Suokas, Jimi (2019)
      Palveluiden ja tuotteiden tuottajien määrä on kasvussa. Yrityksien osaaminen keskittyy palveluiden ja tuotteiden valmistamiseen, mutta myynti voi olla haastavaa. Myynnillä on todella suuri merkitys yrityksen menestymisessä. ...
    • B2B-myynnin onnistuminen asiakkaan näkökulmasta : Myyntityön merkitys henkilöstöpalvelualalla 

      Honkanen, Katja (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia henkilöstöpalvelualalla tapahtuvaa myyntityötä. Opinnäytetyössä keskityttiin löytämään syyt asiakasyritysten tekemiin ostopäätöksiin. Pääpainona oli myyjien tekemä myyntityö ja sen ...
    • Correlation between Marketing Communication Tools and Business Performance Variables : Charles River Discovery Services Finland Case Study 

      Gurova, Mariia (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Companies use marketing communication tools to communicate with the target audience. It is extremely important to use proper tools to improve the performance. In order to understand the effectiveness of certain marketing ...
    • Digitaalisuus apuvälineenä myynnin johtamisessa 

      Naukkarinen, Ilona (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön aihe on digitaalisuus apuvälineenä myynnin johtamisessa. Opinnäytetyö on teoriakatsaus ja kvalita-tiivinen tutkimus aiheesta, jossa tutkimusmenetelmänä on käytetty teemahaastattelua. Haastattelut suoritettiin ...
    • Feelback Oy:n projektiliiketoiminnan uusi myynnin ohjausmalli 

      Järvi, Juha (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tiivistelmä Feelback Oy:n hallitus linjasi vuonna 2013 uuden kasvustrategian. Strategian viitoittamana yrityksessä aloitettiin ydinprosessien määrittely. Määrittelyn tuloksena yhdeksi ydinprosessiksi valikoitui ...
    • Henkilökohtaisen myyntityön kehittäminen, Case: Peura-Trans Oy 

      Tikka, Juuso (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi kuljetusliike Peura-Trans Oy. Tutkimuksen tavoitteena oli henkilökohtaisen myyntityön kehittämisen kautta parantaa Peura-Trans Oy:n ajoneuvoyhdistelmien täyttöliikennettä ja tuoda ...
    • Henkilöstön sitouttamiseen vaikuttavat tekijät : IKEA Kuopio 

      Miettinen, Pia (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Osaamisen pitäminen yrityksen sisällä vaatii sitouttamista. Sitoutuminen on monitahoinen asia ja siihen vaikuttavat useat eri tekijät. Oikeanlaisten sitoutumista edistävien seikkojen löytäminen ja oikeanlainen hyödyntäminen ...
    • K-market asiakastyytyväisyystutkimus 

      Mykkänen, Jonna (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää K-marketin asiakastyytyväisyyttä markkinoinnin kilpailukeinoja hyväksi käyttäen. Lähtökohtana tälle asiakastyytyväisyystutkimukselle on ollut tarve saada K-marketille sellaista ...
    • Koulutuksen vaikuttavuuden arviointi : Case: LähiTapiola Itä 

      Eloranta, Jonna (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Syksyllä 2015 LähiTapiola lanseerasi valtakunnallisen Elämänturva -hankkeen erottuakseen kilpailijoistaan tarjoamalla laadukkaampaa palvelua asiakkailleen. Opinnäytetyön toimeksiantaja LähiTapiola Itä järjesti siihen ...
    • Leijonaliiga motivoinnin työkaluna 

      Pääkkö, Aki; Karvinen, Olli (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön aiheena oli Leijonaliiga motivoinnin työkaluna. Opinnäytetyö toteutettiin kehitystyönä Rainmaker Oy:lle. Tavoitteena oli löytää Rainmakerin luomasta Leijonaliigasta kehittämiskohteita. Leijonaliiga on Rainmakerin ...
    • Millainen on hyvä myyjä ja kuinka tulla paremmaksi? 

      Kauhanen, Jutta (2020)
      Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, millainen on hyvä myyjä ja kuinka myyjä voi kehittyä paremmaksi. Työ keskittyi tutkimaan henkilökohtaista myyntityötä. Myyntityö on laaja-alainen ja asiantuntemusta vaativa ...
    • Myyjästä huippumyyjäksi 

      Nissinen, Minna (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön aiheena on myyjästä huippumyyjäksi. Tavoitteena oli pyrkiä käsittelemään nimenomaan sitä, mikä on kaikkein oleellisinta myyntiprosessissa ja sen kehittämisessä. Teoriaosuudessa käsitellään teoriaa ...
    • Myynnin johtaminen media-alalla, case Savon Sanomat 

      Rönkkö, Tomi (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyö käsittelee myyntijohtamista. Toimeksiantajana toimii Pohjois-Savon alueella vaikuttava mediatalo ja seitsemänä päivänä viikossa ilmestyvä sanomalehti Savon Sanomat Onnistunut myyntityö vaatii hyvät puitteet ...
    • Myyntitiimin toiminta ja sen kehittäminen : Case: Savon Sanomat Oy 

      Mikkonen, Nina (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön toimeksiantaja on Savon Sanomat Oy ja siellä työskentelevä viisihenkinen myyntitiimi. Vallitsevan mediamur-roksen myötä myyntitiimin toiminta on muuttunut haasteellisemmaksi ja työtehtävät vaativimmaksi. ...
    • Myyntitilannetutkimus : DNA Oy 

      Väyrynen, Santtu (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Myyntityössä onnistumisella yritykset pystyvät parhaiten turvaamaan kannattavuutensa ja menestyksensä. Tässä onnistumiseen tarvitaan työhönsä motivoituneita, ammatttitaitoisia ja osaavia myyjiä. Myyjän oma työpanos vaikuttaa ...
    • Myyntityön ja myynnin johtamisen kehittäminen, case Jack & Jones 

      Virranta, Heidi (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tiivistelmä Myyntityö on entistä haastavampi ammatti. Pärjätäkseen kilpailussa yritys tarvitsee osaavan ja motivoituneen henkilöstön, joka haluaa aktiivisesti toimia myyntitavoitteiden saavuttamiseksi. Henkilöstön tueksi ...
    • Sale Vuorelan myynnin kasvusuunnitelma asiakkuuksien johtamisen näkökulmasta 

      Koivisto, Miia (Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka Sale Vuorelan myyntiä voi lisätä asiakkuuksien johtamisen näkökulmasta. Asiakkuuksien johtamisen tarkoituksena on saada asiakkaat luottamaan yritykseen ja oppia tuntemaan ...